Performancing Metrics

ماجراجویی ترسناک تازه «آنابل» | اتاق خبر
کد خبر: 358046
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 23:30
قسمت دوم درام ترسناک و دلهره آور «آنابل» ساخته می شود. داستان فیلم تازه، دنباله ای بر ماجراهای داستان فیلم موفق سال 2014 است.

به گزارش اتاق خبر، کار فیلم برداری «آنابل 2» این هفته در لوکیشن های مختلف شهر لس آنجلس شروع می شود و تا یک ماه و نیم ادامه دارد.

دیوید اف سندبرگ که با قسمت اول فیلم همکاری نداشت، برای کارگردانی قسمت دوم آن پشت دوربین فیلم برداری قرارمی گیرد. فیلم نامه فیلم را گری دابرمن نوشته است.

کارگردانی نسخه اصلی را جان آر لیونتی به عهده داشت. معلوم نیست چرا تهیه کنندگان فیلم جای او را با فیلم ساز دیگری عوض کرده اند.

به نوشته امپایر آنلاین، پیتر سافران و جیمز ون تهیه کنندگان این درام ترسناک هستند و شرکت فیلم سازی نیولاین، کار توزیع آن را به عهده خواهد داشت.

داستان قسمت دوم فیلم در باره دو عروسک ساز داستان قسمت اول است، که همراه چند بچه یتیم و یک پرستار راهی زندگی در یک منزل جدید می شوند.

آن ها در این محل هم امنیت ندارند و یک بار دیگر از سوی آنابل (عروسک ترسناک دست ساز این زوج) مورد حمله و آزار و اذیت قرار می گیرند.

این عروسک حال و هوایی شیطانی دارد و گفته می شود جن زده است. او با اقدامات ترسناک خود، یک بار دیگر کاراکترهای اصلی فیلم و تماشاگران آن را به وحشت می اندازد.

قسمت اول فیلم در سال 2014 موفق به فروشی 85 میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد. اما تماشاگران بین المللی رقم بالاتری برای دیدن آن پرداخت کردند.

خود تهیه کنندگان «آنابل» هم تصور نمی کردند تماشاگران سینما در خارج از آمریکا، 173 میلیون دلار برای تماشای آن پرداخت کنند.

بلافاصله بعد از این موفقیت بالای مالی 258 میلیون دلاری بود که شرکت فیلم سازی نیولاین، اعلام کرد به سرعت تولید قسمت دوم فیلم را در دستور کار خود قرار می دهد.

منبع:جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید