Performancing Metrics

گریزمان می‌توانست برای پرتغال بازی کند! | اتاق خبر
کد خبر: 358191
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 18:16
مهاجم تیم ملی فرانسه می‌توانست برای تیم ملی پرتغال به میدان برود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آنتوان گریزمان یکی از بهترین‌های تیم ملی فرانسه در یورو 2016 بوده است. مهاجم اتلتیکو مادرید اکنون با 6 گل برترین گلزن تورنمنت است و یکی از گزینه‌های اصلی در باز کردن دروازه پرتغال در فینال یورو است. با وجود این اگر خانواده‌اش سرنوشت متفاوتی داشتند، گریزمان می‌توانست یکشنبه شب در دیدار نهایی یورو با پیراهن پرتغال به میدان برود. این موضوع به پدربزرگ گریزمان مربوط می‌شود چون او در پرتغال به دنیا آمده است.

آمارو لوپس پدر ایزابل (مادر گریزمان) است. ایزابل تنها دختر خانواده است که در فرانسه متولد شده است. آمارو در گذشته برای پاکوس فرریرا یکی از تیم‌های باشگاهی پرتغال بازی می‌کرد. پدربزرگ مهاجم فرانسوی از سال 1949 تا 1957 در این تیم حضور داشت. اما در پایان بازیگری‌اش همچون دیگر پرتغالی‌ها مجبور شد به فرانسه مهاجرت کند. او به ماکون رفت و حرفه دیگری را برگزید.

چه کسی می‌داند، شاید اگر آمارو تصمیم به مهاجرت نمی‌گرفت پسری در پرتغال به نام آنتوان لوپس به دنیا می‌آمد که با حضور رونالدو خط حمله ترسناکی را در تیم ملی پرتغال به‌وجود می‌آورند. اما او لوپس نیست، بلکه گریزمان امید تیم میزبان در بازی فینال است. گریزمان برای پرتغالی که ممکن بود وطنش باشد خطرناک‌ترین بازیکن دیدار نهایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید