Performancing Metrics

اهالی نینوا آماده آزادی شهرهای خود از سیطره داعش باشند | اتاق خبر
کد خبر: 358200
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 18:49
العبادی:
«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق ضمن اعلام آزادسازی پایگاه «القیاره» در موصل، از اهالی استان نینوا خواست برای آزادی شهرهای خود از سیطره گروه تروریستی داعش آماده باشند.

اتاق خبر: «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق از ساکنان استان نینوا خواست آماده آزادسازی شهرهای این استان از سیطره گروه تروریستی داعش باشند.

وی در عین حال از آزادی پایگاه هوایی «القیاره» در موصل، مرکز استان نینوا، از سیطره تروریست های داعش خبر داد.

بنا بر بیانیه صادره از سوی دفتر رسانه ای العبادی وی در دیدار با عناصر نهاد مبارزه با تروریسم عراق که وابسته به وزارت دفاع این کشور است از آزادی پایگاه القیاره در موصل خبر داده و گفت: از اهالی استان نینوا می خواهیم که برای آزادسازی شهرهای خود آماده شوند.

وی افزود: همانگونه که تروریست های داعش را در فلوجه شکست دادیم و آنها مجبور شدند بزدلانه به صحرا بگریزند، در موصل نیز شکست خواهند خورد.

از سوی دیگر «ماجد جبار» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق آزادی پایگاه القیاره را گام مهمی در جهت آزادسازی موصل توصیف کرد.

لازم به ذکر است که استاندار نینوا در سخنانی اعلام کرد که پایگاه نظامی القیاره در جنوب موصل توسط نیروهای عراقی آزاد شد و عملیات آزادسازی موصل نیز پس از این دستاورد کلید خواهد خورد.

گروه تروریستی داعش از ماه ژوئن ۲۰۱۴ در پی سیطره بر شهر موصل دومین شهر بزرگ عراق به صورت کامل بر این پایگاه سیطره یافته بود.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید