Performancing Metrics

افزایش فروش فورد در نیمه اول سال در چین | اتاق خبر
کد خبر: 358296
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 11:33
شرکت فورد و شرکای چینی این شرکت اعلام کردند طی ۶ ماه نخست سال جاری میلادی ۵۶۴ هزار و ۶۴۷ دستگاه خودرو در چین فروخته‌اند که نسبت به همین دوره در سال ۲۰۱۵ با افزایش ۵ درصدی رو به رو شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ،شرکت فورد و شرکای چینی این شرکت اعلام کردند طی ۶ ماه نخست سال جاری میلادی ۵۶۴ هزار و ۶۴۷ دستگاه خودرو در چین فروخته‌اند که نسبت به همین دوره در سال ۲۰۱۵ با افزایش ۵ درصدی رو به رو شده است.

به گزارش دیترویت نیوز، با احتساب فروش ۱۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودروی لینکلن در نیمه نخست امسال، فورد از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۷ هزار و ۹۷ دستگاه خودرو و وانت جدید در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان به‌فروش رسانده که نسبت به همین دوره در سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است. فروش فورد طی ماه ژوئن در چین با افزایش ۳ درصدی رو به رو شده است. شرکت فورد همچنین اعلام کرد فروش خودروهای شاسی‌بلند این شرکت در نیمه نخست امسال ۲۷ درصد افزایش یافته است. چانگان فورد آتوموبایل اعلام کرد فروش در نیمه نخست امسال ۱۰ درصد افزایش یافته است، اما ژیانگلینگ موتورز، کاهش ۷ درصدی فروش طی نیمه نخست امسال را گزارش داد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید