Performancing Metrics

باز شدن گره 17 ساله از پای خزرخز مازندران | اتاق خبر
کد خبر: 358325
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 06:30
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت که واحد صنعتی خزرخز تنکابن، تولیدکننده چرم و پوشاک چرمی، پس از 17 سال، به مدار تولید بر می گردد.

اتاق خبر:شرکت تولیدی خزرخز تنکابن در سال 60 فعالیتش را در تولید چرم و پوشاک چرمی با 200 کارگر در قالب واحد صنعتی دولتی در منطقه خشکه ‌داران بخش ' نشتا ' شهرستان تنکابن در غرب مازندران شروع کرد و در دهه 70 به بخش خصوصی واگذار شد.
فعالیت این واحد صنعتی از حدود 17 سال پیش به دلیل نداشتن توان مالی و مدیریتی مالک جدید متوقف شد و با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید پرونده بازگشایی این واحد صنعتی برروی میز قرارگرفت و با رفع توقیف و خلع ید از مالک قبلی ،این واحد به سرمایه گذار جدید واگذارمی شود.
قبل از تعطیلی این واحد صنعتی دو هزار و 500 نفر کارگر اشتغال داشتند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فراخوان واگذاری این واحد صنعتی به بخش خصوصی بزودی منتشر می شود .
محمدمحمدپور عمران اضافه کرد: هم اکنون چند سرمایه گذار داخلی با مشارکت یک شرکت ایتالیایی خواهان سرمایه گذاری برای احیای این واحد صنعتی هستند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت : تا پایان امسال شرکت خزرخزر تنکابن فعالیت تولیدی خود را از سر خواهد گرفت.
مازندران بیش از دو هزار واحد تولیدی صنعتی با اشتغال 60 هزار نفری دارد.
بر اساس آمارهای رسمی 30 درصد از اشتغال مازندران در حوزه صنعت و معدن است.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید