Performancing Metrics

نظام کار و کارگری باید امنیت اقتصادی و شغلی داشته باشند | اتاق خبر
کد خبر: 358349
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 09:54
معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : نظام کار و کارگری نیازمند امنیت اقتصادی و شغلی هستند و برنامه های دولت نیز در این راستاست.

اتاق خبر:جمشید تقی زاده روز یکشنبه در جلسه معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با فعالیت های انجام شده امید می رود در این زمینه افق های جدیدی گشوده شود.
وی بیان کرد: استقرار نظام شایسته سالاری و انتصاب بر مبنای شایستگی، بروز رسانی بانک اطلاعاتی مدیران و بخش کارفرمایی و کارگری، تدوین برنامه جامع و کاردبری، بهبود فضای کسب و کار، پذیرش دیدگاه های مخالف، پرهیز از تندروی، شتابزدگی، خودسری و گزارش های خلاف واقع در شرایط کنونی باید مبنای کار مسوولان باشد.
او همچنین با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در بحث هسته ای تشریح کرد: فعالیت های هسته ای از مساله ای ممنوع به نمادی برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده و برجام به فرجام مناسبی رسیده و زنجیر تحریم ها نیز برداشته شده است.
وب اضافه کرد: دستگاه های دولتی باید از این ظرفیت در سال اقتصاد مقاومتی برای به سرانجام رساندن سیاست های کلان دولت و نظام بهره ببرند که یکی از آنها اشتغالزایی است.
تقی زاده بر ترمیم نرخ بیکاری در استان اردبیل با استفاده از ظرفیت های اداره کل تعاون همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت : نرخ بیکاری در این استان کمی بیش از میانگین کشوری است که باید اداره کل تعاون با اندیشه در مدار اعتدال، تصمیم بر مبنای تدبیر و رفتار در چارچوب قانون در این زمینه نقش آفرینی کند.
وی افزود: مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این آیین همراهی با کارگران، حمایت از سرمایه گذاری، توسعه تعاونی های کارآفرین، اشتغال با فناوری های نوین به خصوص در بخش کشاورزی، حمایت از مرکزهای کاریابی غیردولتی را از جمله سیاست های این اداره کل عنوان کرد.
در این آیین قاسم رحیمی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل منصوب و از خدمات حسین منوری که با پایان دوره خدمت، بازنشسته شده است تقدیر شد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید