Performancing Metrics

دومین پیروزی والیبالیست‌های جوان ایران در قهرمانی آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 358372
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 12:04
تیم ملی والیبال جوانان ایران برابر قطر به برتری رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف قطر رفت و این تیم را شکست داد.

ملی پوشان جوان ایران در سه ست پیاپی و با نتایج 25-16، 25-15 و 25-11 برابر حریف خود به پیروزی رسیدند.

ترکمنستان اولین حریف ایران دراین رقابت ها بود که با همین نتیجه برابر ملی پوشان ایران شکست خورد.

شاگردان بهروز عطایی در آخرین بازی خود در دور گروهی این رقابت‌ها دوشنبه 21 تیر ساعت 13 به وقت محلی با هنگ کنگ دیدار می کنند.

با این دو برد، صعود تیم ایران به دور دوم قطعی شده است.

رسول آقچه لی، علی رمضانی، علی اصغر مجرد، محمود رسولی، اسماعیل طالبی خامنه، توحید صمدی، طیب عینی ثمرین، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی سوچلمایی، میربابک موسوی گرگری، اکبر ولایی و اسماعیل مسافر داشلی برون، تیم ملی والیبال ایران را در این دوره از رقابت ها تشکیل می دهد.

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)،  محمد امین شاکری (آنالیزور)، دکتر مهدی احمدی (فیزیوتراپ)، محمود محمدی (ماساژور) و اکبر محمدی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در هجدهمین دوره مسابقه‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا همراهی می کنند.

هجدهمین دوره مسابقه‌های والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از شنبه 19 تا یکشنبه 27 تیرماه سال 95 به میزبان چین تایپه آغاز شده است. در دور مقدماتی این رقابت ها 16 تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های قطر، هنگ کنگ و ترکمنستان هم‌گروه است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید