Performancing Metrics

رضایی حق دارد خسته و دل‌آزرده باشد | اتاق خبر
کد خبر: 358406
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 15:33
واکنش فدراسیون کشتی به یک استعفا؛
فدراسیون کشتی بعد از استعفای غیرمنتظره مدیرفنی تیم‌های ملی و سخنگوی فدراسیون با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. این فدراسیون تاکید کرد که رضایی به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، فدراسیون کشتی پس از انتشار متن استعفای علیرضا رضایی به عنوان سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کرد:

«علیرضا رضایی، به دلیل مسئولیت مهم توضیح و تحلیل مواضع رسمی فدراسیون، در موضوعات مختلف به عنوان سخنگو، فشارهای حاشیه ای و روانی زیادی را به ویژه در روزهای اخیر تحمل نموده است و ما شرایط وی را درک می کنیم.

پهلوان علیرضا رضایی، از قهرمانان خوشنام و پرآوازه کشتی ایران، در مدت مسئولیت در فدراسیون کشتی، فشارهای روانی زیادی را متحمل شده است و ما شرایط وی را درک می کنیم. او حق دارد از برخوردهای حاشیه ای و متأسفانه بعضا به دور از اخلاق برخی از جریان های مغرض و مخرب کشتی کشور، که در چند روز گذشته به اوج خود رسیده است، دل آزرده و خسته شده باشد.

فدراسیون کشتی اعلام می نماید علیرضا رضایی، به هیچ وجه از سازمان مدیریت کشتی کشور، جدا نخواهد شد و قطعا با عشق، علاقه و مهربانی همیشگی که از او سراغ داریم، با قدرت به فعالیت های خود جهت اعتلای ورزش ملی ایران، کشتی، ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید