Performancing Metrics

این افتخار برای فوتسال ایران است | اتاق خبر
کد خبر: 358411
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 15:49
طیبی:
ملی‌پوش فوتسال ایران با بیان این که دعوت شدنش به تیم ستارگان جهان افتخاری برای فوتسال ایران است، گفت: به دلیل همزمانی مسابقات این تیم با جام باشگاه‌های آسیا از حضور در تیم ستارگان کناره‌گیری کردم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین طیبی درباره دعوت شدنش به تیم ستارگان جهان، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که این افتخار متعلق به فوتسال ایران است و من به  این موفقیت   افتخار می‌کنم. چند وقت پیش ایمیلی به منظور دعوت به تیم ستارگان برای مدیر برنامه‌هایم ارسال شد. نماینده سپس کمپانی PFMPL  در حاشیه مسابقات جام باشگاه‌ها در قطر با من مذاکره کرد و همچنین فالکائو نیز از من خواست تا در این مسابقات شرکت کنم.

وی ادامه‌ داد: در زمانی که من این قرارداد را امضا کردم پانزده بازیکن مطرح فوتسال جهان به تیم ستارگان پیوسته بودند. با این حال به دلیل همزمانی مسابقات تیم ستارگان با جام باشگاه‌های آسیا از حضور در مرحله اول مسابقات عذرخواهی کردم. این تیم قرار است در لیگ هند حضور داشته باشد. هندی‌ها برای فوتبال نیز سرمایه‌گذاری کلانی کرده‌اند و بازیکنان بزرگی مثل رونالدینیو ، فیگو، سالگادو و دکو را به خدمت گرفته اند. در فوتسال هم  به جرات می‌توانم بگویم که تمام بازیکنان بزرگ دنیا را جذب کرده‌اند.

ملی‌پوش فوتسال ایران با اشاره به این که هند هیچ پتانسیل‌ی در فوتسال ندارد افزود:  آنها مثل کشورهای عربی می‌خواهند نشان دهند که به فوتسال علاقه مند هستند و برنامه‌ریزی بلند مدتی برایش ریخته اند. وقتی با بودجه کلان مربیان و بازیکنان مطرح را دعوت می‌کنند نشان می‌دهد که   به دنبال ایجاد لیگ بزرگی هستند ، ولی هند پتانسیل‌ی در خودش ندارد و تنها با حضور بازیکنان مطرح خواهد شد. 

طیبی همچنین درباره این که تاکنون وحید شمسایی از ایران در مجامع بین‌المللی و در تیم‌های ستارگان حضور پیدا می‌کرد تصریح کرد: وحید شمسایی بزرگ فوتسال ما است و فوتسال ایران را با نام‌های وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان می شناسند. همیشه گفته‌ام که  الگوی اولم در فوتسال شمسایی است و هر روز چیز جدیدی از او یاد می گیرم با این حال مقایسه من با او اشتباه است ، ولی من سعی می‌کنم جایگزین خوبی برای او باشم.

بازیکن تاسیسات دریایی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط مناسبی در تیم جدیدش دارد و تاسیسات دریایی می‌تواند باز هم قهرمانی آسیا را به دست آورد، عنوان کرد: من 25 روز درگیر مصدومیتم بودم و باید از دکتر بهنام تشکر ویژه‌ ای داشته باشم که زحمت کشید و در حالی که همه می گفتند که مصدومیتم دو ماه طول می کشد، اما 25 روزه من را به مسابقات رساند. خدا را شکر شرایطم خوب است و باشگاه تاسیسات دریایی از کادرفنی ، مدیریت و بازیکنان خوبی تشکیل شده است که همه آنها در تلاش هستند تا عنوان قهرمانی دوره قبل در آسیا دفاع کنند. از مردم می‌خواهم که برای موفقیت ما دعا کنند. قرعه بسیار سختی برای ما افتاده است و ما در صورت صعود از گروه با نماینده تایلند و یا ژاپن مصاف می‌کنیم ، ولی همیشه معتقد بوده ام تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید برایش فرقی کند با چه حریفی مسابقه می‌دهد.

حسین طیبی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست که با شرکت نکردن در اردوی تیم ‌ملی همچون وفایی و عروجی خط بخورد توضیح داد: تا جایی که می دانم مربیانم در تاسیسات دریایی هماهنگی‌های لازم را با کادرفنی تیم ‌ملی برای این غیبتم انجام داده‌اند. همیشه به پوشیدن پیراهن تیم ‌ملی افتخار کرده‌ام و با جان و دل برایش بازی می‌کنم ، اما به دلیل حضور تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا این هماهنگی صورت گرفت تا من در اردوی چهار روزه تیم ‌ملی حضور نداشته باشم.

 انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید