Performancing Metrics

هلاکت و بازداشت تعدادی تروریست در سینای مصر | اتاق خبر
کد خبر: 358485
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 22:13
منابع مصری روز یکشنبه از هلاکت و دستگیری ۲۶ تروریست در درگیری ارتش مصر با تروریست ها در شیخ زوید، رفح و عریش واقع در استان سینای شمالی خبر دادند.

به گزارش اتاق خبر، ارتش مصر اعلام کرد که در ادامه عملیات موسوم به «حق شهید»، در درگیری های نیروهای ارتش و پلیس در مناطق عریش، رفح و شیخ زوید ۱۴ تروریست تکفیری را به هلاکت رسانده است.

از این تروریست ها مقادیری سلاح و تجهیزات از جمله سه تفنگ، ۲۳۴ گلوله، دو بمب دست ساز و سه دستگاه بی سیم نیز کشف و ضبط شده است.

نیروهای ارتش و پلیس مصر همچنین در این درگیری ها ۱۲ تروریست را نیز دستگیر کرده و بمبی را که برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی مهیا شده بود خنثی کردند.

منابع امنیتی مصر پیش از این نیز از هلاکت سرکرده گروه تروریستی موسوم به انصار بیت المقدس در سیناء خبر داده بودند. منابع امنیتی مصر اعلام کردند که نیروهای ارتش این کشور توانستند طی یک عملیات، خطرناکترین تروریست در سیناء را با نام «محمد موسی محیسن» به هلاکت برسانند.

گروه تروریستی داعش هنوز خبر هلاکت سرکرده انصار بیت المقدس را تایید نکرده است.

لازم به ذکر است که ارتش مصر برای مقابله با تروریست ها در سیناء،‌ عملیات های گسترده نظامی را از چند ماه گذشته در این منطقه آغاز کرده است.

منبع: مهر

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید