Performancing Metrics

تشییع شهدای حادثه تروریستی دالاهو و آخرین وضعیت مجروحان | اتاق خبر
کد خبر: 358548
تاریخ انتشار: 22 تیر 1395 - 04:18
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت که حال عمومی سه مجروح حادثه تروریستی روز یکشنبه در شهرستان دالاهو رضایت بخش و روند درمان آنها به خوبی پیش می رود.

اتاق خبر:امیر شاه آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکبر فرامرزی فرماندار شهرستان دالاهو پس از انجام یک عمل جراحی روز گذشته به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شده و اکنون شرایط مطلوبی دارد.
به گفته وی، حال عمومی سید فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و بختیارپور کارمند اداره کل دامپزشکی که 2 مجروح دیگر حادثه هستند، خوب است.
در حادثه تروریستی بعد از ظهر روز یکشنبه که در منطقه ریجاب شهرستان دالاهو رخ داد، غلامرضا کرمی، کارشناس حوزه فرماندار دالاهو و حجت الله نیک عزم کارشناس اداره کل دامپزشکی استان نیز به شهادت رسیدند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: صبح امروز پیکر شهید کرمی در دالاهو و شهید نیک عزم در اسلام آباد غرب تشییع شده است.
وی درباره عوامل حادثه هم اظهار کرد: تاکنون هیچ خبر قطعی و رسمی درباره هویت عاملان این حادثه تروریستی وجود ندارد اما تلاش ها برای شناسایی و دستگیری تروریست ها ادامه دارد.
وی افزود: سرکشی فرماندار شهرستان دالاهو و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب به مناطق محروم نشانه تاکید و عزم مسئولان بر خدمت رسانی به مردم در هر شرایطی است.
شاه آبادی تصریح کرد که این گونه حرکات تروریستی کور نمی تواند خللی در عزم و اراده مسئولان استان برای خدمت به مردم ایجاد کند.
وی در عین حال با تاکید بر تلاش نهادهای امنیتی برای تامین امنیت استان، گفت که وضعیت امنیتی کرمانشاه مطلوب است و کنترل لازم برای شرایط وجود دارد.
شاه آبادی از همه رسانه ها هم خواست که از انتشار اخبار غیر دقیق و شایعات پرهیز کنند و در موضوع امنیت استان با احتیاط و دقت بیشتری گام بردارند.

** حضور علاءالدین بروجردی در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی دالاهو

مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه اعلام کرد که علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای عملیات تروریستی دالاهو در کرمانشاه حاضر شده است.
بهرام فاضلی مدیر کل امنیتی استانداری کرمانشاه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از صبح امروز برای بررسی حادثه وارد کرمانشاه شده است.
به گفته وی هویت ضاربان و انگیزه انها برای انجام این اقدام تروریستی تا کنون مشخص نشده است.
فاضلی در بخش دیگری از صحبت های خود از مردم خواست که از شایعه پراکنی در رابطه با این حادثه تروریستی پرهیز کنند.
وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی مکان مناسبی برای کسب اطلاع افراد از این حادثه نیست، گفت: اخبار و اطلاعات مربوط به این حادثه از طریق خبرگزاری های رسمی کشور و صدا وسیما به اطلاع مردم خواهد رسید.
حادثه تروریستی روز یکشنبه زمانی روی داد که نماینده مردم اسلام آباد غرب، فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان کرمانشاه به همراه هیاتی در قالب 2 خودرو عازم بازدید از مزارع پرورش ماهی منطقه ریجاب بودند که ناگهان در طول مسیر به کمین یک حمله تروریستی خوردند.
در جریان این حادثه که ساعت 14 و 30 دقیقه رخ داد،‌ بر اثر تیراندازی چهار ضارب، 2 نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.
چهار تروریست حاضر پس از تیراندازی به سرنشینان خودروها بلافاصله از منطقه گریختند.
شهرستان دالاهو در فاصله صد کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
منطقه ریجاب نیز در غرب شهر کرندغرب مرکز شهرستان دالاهو واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید