Performancing Metrics

قالیباف: تغییر مدیران تاثیری در اجرای برنامه های شهرداری ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 358610
تاریخ انتشار: 22 تیر 1395 - 11:14
شهردار تهران با تاکید بر برنامه محوری فعالیت های اجرایی در حوزه مدیریت شهری گفت: جابه جایی مدیران هیچ تغییری در برنامه ها و رویکردهای اصلی و محوری شهرداری ایجاد نکرده و این تغییرات به منظور تسریع و تسهیل روند خدمت رسانی بهینه به شهروندان انجام شده است.

اتاق خبر:محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در آیین بهره برداری از ٤٣ واگن مترو که در شرکت واگن سازی شرکت راه آهن شهری تهران در منطقه باقرشهر برگزار شد افزود: شهرداری تهران برنامه محور است و با جابه جایی مدیران تغییری در برنامه ها ایجاد نمی شود و تنها روش اجرا یا تکنیک های مورد استفاده تغییر می کند.

*٤٠ درصد زیرساخت های از مجموعه زیرساخت های ایجاد شده در 100 سال گذشته تهران مربوط به دهه اخیر است
قالیباف اظهار کرد: ٤٠ درصد زیرساخت های ایجاد شده در طول 100 سال گذشته شهر تهران مربوط به 10 سال اخیر و مدیریت شهری فعلی پایتخت است.
وی با بیان اینکه بسیاری از کارهایی که قرار بود در تهران انجام شود در ردیف آرزو بودند که امروز به واقعیت پیوسته، خاطرنشان کرد: اکنون خیلی ها تلاش می کنند این آرزوهای به واقعیت تبدیل شده، به فراموشی سپرده شود.

* مدیریت قبلی شهر تهران، لاین کندرو را به عنوان بزرگراه آزادگان تحویل داده بود
شهردار تهران گفت: زمانی که توفیق خدمت در شهرداری پایتخت را پیدا کردم تصور نمی کردم بزرگراه آزادگان ساخته نشده باشد اما پس از مطالعه متوجه شدم لاین کندرو را به عنوان اتوبان تحویل داده اند.
وی تصریح کرد: سابقه طراحی اتوبان امام علی (ع) مربوط به چهار دهه گذشته است اما کسی حاضر به اجرای آن نبود.
قالیباف افزود: بیش از ١٢ هزار خانه در مسیر اجرای این پروژه بود که ساخت ٥٧ پل سنگین برروی آنها طراحی شده بود.
به گفته وی در ساخت این اتوبان یک خیابان فرعی قطع نشد و ارتباط شرقی - غربی آن نیز به خوبی برقرار شده است.
شهردار تهران همچنین خاطرنشان کرد: امروز ٢٧ کیلومتر تونل با بهترین کیفیت در شهر تهران احداث شده است.
شهردار تهران تصریح کرد: با وجود فضاسازی های انجام شده علیه مدیریت شهری تهران، عملکرد مجموعه مدیران شهری و شورای اسلامی پایتخت در توسعه حمل و نقل عمومی، کاهش معضل آلودگی هوا و صوتی به عنوان مهمترین چالش شهر، با عدد و رقم قابل دفاع و اثبات است.
به گفته وی، ورود واگن به ناوگان حمل و نقل ریلی شهری از سالی دو مورد در سال به چهار مرحله در سال افزایش یافته، بدین ترتیب که در ابتدای هر فصل تعدادی واگن به مجموعه واگن های فعال شبکه مترو تهران اضافه می شود.
قالیباف خاطرنشان کرد: عملکرد هفتگی حفاری تونل خط 6 مترو درحال حاضر یک هزار و 200 متر است که رکوردی بی سابقه در عرصه عملیات ساخت تونل مترو محسوب می شود.
آئین بهره برداری و بکارگیری 43 دستگاه واگن جدید برای شبکه مترو تهران و حومه امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری و شورای اسلامی شهر برگزار شد.
با بکارگیری این تعداد واگن حدود ١٥٠ هزار نفر در روز به ظرفیت جابه جایی مسافر در خطوط مترو تهران افزوده می شود.
این تعداد واگن شامل ٢ رام قطار (شامل ١٤ دستگاه واگن) با بدنه آلومینیومی که به تازگی تولید شده، ٦ دستگاه واگن مترو برای پروژه فرودگاه مهرآباد، ١٤ دستگاه واگن مترو اورهال شده (تعمیرات اساسی شده)، راه اندازی یک رام قطار DC (هفت دستگاه واگن)، یک دستگاه واگن دو طبقه اورهال شده و یک دستگاه لکوموتیو برقی اورهال شده است.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید