Performancing Metrics

وضعیت تغذیه ملی‌پوشان مطلوب نیست | اتاق خبر
کد خبر: 358655
تاریخ انتشار: 22 تیر 1395 - 16:16
فرشته کریمی:
بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان تاکید دارد که برای حفظ عنوان قهرمانی آسیا با انگیزه و تلاش و حمایت مسئولان پیش خواهند رفت تا به این مهم برسند.

فرشته کریمی- فوتسال بانوان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرشته کریمی-عضو تیم ملی فوتسال درباره برگزاری تمرینات تیم ملی گفت: به مدت دو ماه تمرینات فشرده بدنسازی را زیر نظر مربی بدنساز پیگیری می‌کنیم تا از لحاظ جسمانی به آمادگی خوبی برسیم. ضمن اینکه در خلال تمرینات بدنسازی، تمرینات تکنیک و تاکتیکی را طبق دستورات کادر فنی برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه تیم ملی نیازمند جوانگرایی است، گفت: خوشبختانه کادر فنی تیم ملی با برگزاری اردوهای استعدادیابی حدود 10 بازیکن نخبه و با استعداد را دعوت کرده که هم اکنون در کنار ما حضور دارند و تمرینات خود را انجام می‌دهند. معتقدم این بازیکنان آینده تیم ملی فوتسال بانوان را تامین خواهند کرد. بر همین اساس باید از فرصتی که در اختیارشان قرار داده شده بهترین استفاده را ببرند و با تلاش در تمرینات، یادگیری و انجام برنامه‌های مختلف در جهت بالا بردن توسعه فنی خود، آینده فوتسال بانوان را تامین کنند.

نامزد حضور در بین 10 بازیکن برتر جهان درباره اینکه دفاع از حفظ عنوان قهرمانی در آسیا کار راحتی نیست، گفت: شرایط سختی پیش‌روی ما است. تمامی تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند در مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. کسب عنوان قهرمانی در آسیا پس از ماهها تلاش و پشتکار بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمایتهای بیش از پیش مسئولان رخ داد. برای اینکه‌ای از این عنوان دفاع کنیم نیازمند برگزاری اردوهای مدون، بازیهای تدارکاتی و امکانات ویژه هستیم.

دارنده عنوان بهترین بازیکن آسیا در ادامه بیان کرد: طبق اعلام مسئولان فدراسیون و کمیته بانوان اردوها و بازیهای مختلفی با تیم‌های اروپایی و آسیایی برایمان در نظر گرفته‌اند که بدون شک این امر می‌تواند در راستای بهتر شدن و روند رو به رشد تیم ملی فوتسال کمک بسزایی کند. امکاناتمان نیز در حد مطلوبی است. اما کیفیت تغذیه ما چندان مطلوب نیست مخصوصا که اکنون در حال بدنسازی هستیم و هر ورزشکاری در برهه بدنسازی نیازمند تغذیه مناسب است.  همانطور که نگاهمان برای کسب نتیجه و انجام مسابقات با تیم های مختلف حرفه ای است، باید در زمینه تغذیه نیز حرفه‌ای تر عمل کنیم تا به امید خدا بتوانیم عملکرد مطلوبی را از خود به جای بگذاریم.

کریمی در پایان درباره انگیزه بالای بازیکنان در تمرین گفت: تمرینات تیم ملی با انگیزه و با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان برگزار می شود که این امر می تواند به آمادگی بالای تیم کمک بسزایی کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید