Performancing Metrics

ایجاد حدود10 هزار فرصت شغلی در راستای اقتصاد مقاومتی در چهار محال و بختیاری | اتاق خبر
کد خبر: 358843
تاریخ انتشار: 23 تیر 1395 - 12:00
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور، تا پایان امسال هشت تا 10 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

اتاق خبر:قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: اقدامات و فعالیت های انجام شده از ابتدای امسال در چهارمحال و بختیاری، در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه حوزه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با جدیت و تلاش بسیاری در حال فعالیت است، گفت: تعامل، هماهنگی و همفکری بین بخشی مطلوبی بین سیستم بانکی، تعاون، بخش خصوصی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت استان بر قرار است.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: معاون اول رئیس جمهوری پس از مطالعه گزارش های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری از فعالیت های انجام شده در این استان تقدیر و اعلام کرد که اقدامات انجام شده در این استان به اطلاع مقام معظم رهبری خواهد رسید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست گفت: تاکنون 46 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با 204 مصوبه برگزار شده است که 70 مصوبه از این تعداد به طور کامل اجرایی شده و 134 مصوبه در حال اجراست.
سید نعیم امامی گفت:کارگروه رونق تولید نیز با هدف پایش و شناسایی طرح های تولیدی صنعتی و کشاورزی که دارای مشکل هستند در حال فعالیت است که از ابتدای امسال تاکنون 418 طرح در این کارگروه ثبت نام کرده اند.
به گفته وی، از این تعداد 204 طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی بررسی و پایش شده و 164 طرح به بانکهای عامل برای دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.
اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این نشست مشکلات معوق و جرایم بانکی پنج واحد تولیدی و صنعتی استان را بررسی و برای تقسیط بدهی این واحدها تصمیم گیری کردند.
یکهزار و 228 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید