Performancing Metrics

ادغام را باید از اتحادیه های کوچک و کمتر از ۳۰۰ عضو شروع کرد | اتاق خبر
کد خبر: 358857
تاریخ انتشار: 23 تیر 1395 - 13:18
واکنش رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه به ادغام اتحادیه های همگن:
رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه بر شکل گیری کمیته کارشناسی در اتاق اصناف ایران به منظور بررسی ادغام اتحادیه های همگن تاکید کرد.

به گزارش اتاق خبر، حسین محمدی درباره ادغام و چابک سازی اتحادیه های همگن گفت: در صورتی که ادغام اتحادیه های همگن به صورت اصولی و حرفه ای انجام شود و برداشت های سیاسی نسبت به آن صورت نگیرد، مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه اتحادیه هایی که دارای اقتدار  و کارایی هستند حتی اگر همگن هم باشند، نباید دست به ادغام آنها زد،  متذکر شد: در دیگر کشورهای دنیا، اتحادیه های همگن بسیاری وجود دارند که هر کدام به صورت تخصصی با رعایت تداخل های صنفی فعالیت می کنند.

رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه با تاکید بر اینکه ادغام اتحادیه های همگن نیازمند کار کارشناسی است، افزود: ادغام را باید از اتحادیه های کوچک آغاز کرد که درآمد کافی ندارند، مکان اتحادیه استیجاری است و اعضای آنها کمتر از ۳۰۰ نفر هستند.

وی با اشاره به عضویت ۱۵۰۰ نفر در اتحادیه کبابی، حلیم و آشپرندگان مشابه به این نکته اشاره کرد که تمایل اتحادیه ما این است که اتحادیه های دیگر به زیر مجموعه ما بپیوندند.

محمدی همچنین به مصوبه هیات عالی نظارت در مورد ادغام و چابک سازی اتحادیه های همگن و مشابه حداکثر ظرف مدت سه ماه واکنش نشان داد و افزود: یک اتحادیه ۴۰ ساله را نمی توان ظرف مدت ۳ ماه منحل کرد چون فعالیت اتحادیه های صنفی به چالش کشیده می شود.

وی تصریح کرد: باید پیش از انحلال، از اتحادیه های همگن و مشابه دعوت شود تا در یک کمیته کارشناسی نظرات خود را درباره چگونگی ادغام اعلام کنند.

منبع: اتاق اصناف ایران

95102

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید