Performancing Metrics

نتیجه‌ پرونده دوپینگ در المپیک سوچی 18 جولای اعلام می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 358913
تاریخ انتشار: 23 تیر 1395 - 18:05
نتیجه‌ بررسی‌ها درباره دوپینگ سیستماتیک در المپیک زمستانی سوچی از سوی وادا در روز 18 جولای اعلام خواهد شد.

المپیک سوچی

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعد از افشاگری‌ها درباره دوپینگ سیستماتیک در  المپیک سوچی، وادا (آژانس جهانی ضد دوپینگ)‌ از کمیسیون مستقل خواست تا این مساله را بررسی کنند. وادا اعلام کرد نتیجه‌ این بررسی‌ها بر محرومیت روسیه از المپیک تاثیر خواهد داشت و اگر اتهامات مربوط به سوچی اثبات شوند، احتمال دارد کل تیم روسیه از  المپیک ریو محروم شوند.

نتیجه‌ بررسی‌های کمیسیون مستقل وادا در روز 18 جولای اعلام خواهد شد. رییس آزمایشگاه ضد دوپینگ روسیه در زمان المپیک سوچی اعلام کرده است در آن زمان دوپینگ گسترده صورت گرفته است و بسیاری از نمونه ها جا به جا شدند. نتیجه‌ بررسی‌های کمیسیون مستقل در جلسه‌ای در هتل شرایتون تورنتو اعلام می‌شود و بر روی سایت وادا نیز قرار می‌گیرد.

وادا در بیانیه‌ای اعلام کرد: پروفسور مک لارن 18 می گذشته مسئول پرونده سوچی شد. با توجه به اتهاماتی که به روسیه زده شده کمیسیون مستقل پرونده را بررسی خواهد کرد. نتیجه‌ بررسی‌ها نشان می‌دهد که ما باید چه اقداماتی انجام دهیم.

چندی پیش وزیر ورزش روسیه نیز اعتراف کرد روسیه همچنان در مساله دوپینگ مشکل دارد و روسیه هر کاری می‌کند تا سیستم ضد دوپینگ خود را بهبود ببخشد.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید