Performancing Metrics

بهسازی بخش عوامل پروازی فرودگاه سمنان، امسال به بهره برداری می رسد | اتاق خبر
کد خبر: 359015
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 01:59
مدیر فرودگاه سمنان گفت: طرح بهسازی و توسعه عوامل پروازی به عنوان بخشی از طرح جامع فرودگاه سمنان با هزینه 142 میلیارد رالا تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.

اتاق خبر:حسین شجاعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اجرای مناقصه بهسازی و ساماندهی فرودگاه سمنان در تیر 94، این طرح تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با برنامه ریزی های منسجم تا پایان سال 95 بخش بهسازی عوامل پروازی به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: از سال 94 و بعد از اجرای طرح مناقصه و واگذاری عملیات اجرایی ساماندهی فرودگاه سمنان به پیمانکار، پیشرفت محسوسی در نوسازی تجهیزات صورت گرفت و امیدواریم با حمایت دولت و برنامه ریزی منسجم، شهرستان سمنان از فرودگاهی با استانداردهای ملی برخوردار شود.
شجاعی ادامه داد: اعتبار ساماندهی فرودگاه سمنان از طریق شرکت فرودگاه کشور، استانداری سمنان و شورای شهرسمنان تامین می شود و همه مسوولان بر اتمام این طرح مهم استانی تاکید دارند.
وی اضافه کرد: تجهیز پارکینگ ماشین های سواری و مهمان سرای های ویژه برای مسافران، از بخش های مهم فرودگاه سمنان است که امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب، برنامه های تکمیلی فرودگاه سمنان در این بخش نیز اجرایی شود.
شجاعی، با اشاره به طرح جامع ساماندهی فرودگاه سمنان گفت: در سال 94 همزمان با آغاز عملیات بهسازی و توسعه، طرح جامعه پنج ساله مصوب شد که امیدواریم با برنامه ریزی های دقیق به اهداف کلان در طرح جامع دست یابیم.
وی افزود: تجهیز و ساماندهی فرودگاه، یکی از معیار های اساسی در توسعه شهری است و وجود فرودگاه در سمنان در کنار دارا بودن ظرفیت های گردشگری، می تواند در افزایش اشتغال زایی نقش مهمی داشته باشد.
مدیر فرودگاه سمنان با بیان این که راه اندازی این فرودگاه زمینه رونق اقتصادی و تحرک اجتماعی را در استان سمنان فراهم می کند، گفت: همه مسوولان استانی در ادامه پیشرفت فیزیکی فرودگاه سمنان همکاری شایانی داشته باشند.
استان سمنان از 2 فرودگاه برخوردار است و فرودگاه سمنان بر اساس طرح جامع 20 ساله تکمیل می شود و به استانداردهای لازم می رسد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید