Performancing Metrics

مت دیمون:حاضرم فرد دیگری به جای من جیسون بورن شود | اتاق خبر
کد خبر: 359059
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 05:15
مت دیمون بازیگری که در نقش جیسون بورن خیلی خوب درخشیده و اکنون با دنباله‌های آن نیز این داستان را ادامه می‌دهد، گفت خیلی هم خوشش می‌آید اگر یک بازیگر جوان‌تر جای او جایگزین این شخصیت شود.

به گزارش اتاق خبر، دیمون که برای معرفی فیلم جدید جیسون بورن به کره جنوبی سفر کرده، گفت با این جایگزینی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

او در مراسم معرفی فیلم پنجم از این مجموعه افزود: جایگزین شدن یک فرد جوان‌تر می‌تواند برای هر بازیگری پیش بیاید و کاملا اتفاق خوبی است.

دیمون ۴۵ ساله گفت وقتی اولین قسمت این فیلم ساخته می‌شد ۲۹ سال داشت. وی افزود: مقایسه آدم ۴۵ ساله با آدم ۲۹ ساله سخت است. در هر حال مجبوری تا می‌توانی سریع بدوی. اینها همه از چالش‌های کار هستند اما حضور دوباره در کنار گروه تولید فیلم فوق‌العاده است.

دیمون افزود: من می‌گویم، بیایید گل‌ها را بو کنیم و قدر این را که اینجا در کنار هم هستیم، بدانیم و مطمئن باشیم از این کار لذت می‌بریم.

سال ۲۰۱۲ تلاش شد تا ادامه فیلم سینمایی «بورن» با حضور جرمی رنر و تونی گیلروی که جایگزین دیمون و گرین‌گرس شده بودند، ساخته شود اما «میراث بورن» در گیشه شکست خورد و بدون حضور دیمون حدود نصف فروش کلی «اولتیماتوم بورن» فیلم سال ۲۰۰۷ ، فروش کرد.

قسمت جدید «بورن» بار دیگر به کارگردانی پل گرین‌گرس و با حضور مت دیمون در نقش جیسون بورن ساخته شده و قرار است تا آخر همین ماه (جولای) اکران شود.

مهر

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید