Performancing Metrics

برنامه‌های مدیر جدید شبکه قرآن و معارف سیما | اتاق خبر
کد خبر: 359074
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 06:39
مدیر شبکه قرآن سیما گفت: طرح قرآنی 1450 از دوم مرداد ماه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش اتاق خبر، محمد حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن سیما در خصوص برنامه‌های خود پس از انتصاب به این سمت اظهار داشت: در همان روز اول انتصاب من به این سمت، طرح قرآنی 1450 هم اعلام شد که با محوریت شبکه قرآن و معارف سیما و مشارکت همه شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و نهادهای قرآنی و فرهنگی به روی آنتن خواهد رفت.

 
وی افزود: این طرح از دوم مرداد ماه تا 13 شهریور به جهت غنی سازی قرآنی خانواده های محترم در تعطیلات تابستان با محوریت سوره مبارکه «حدید» انجام خواهد شد.
 
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بیان کرد: علت انتخاب این سوره دربرگیرندگی آن به آموزه‌های مختلف مورد نیاز جامعه ما از جمله سبک زندگی قرآنی، موضوعات مربوط به مقطع سنی جوانان و نوجوانان و مباحث اقتصادی مرتبط با شعار سال است که کارشناسان این سوره را مناسب برای این طرح در تابستان 95 دانسته اند. 

وی در ادامه پیرامون سایر برنامه‌های تابستانه این شبکه گفت: مهمترین برنامه ها رسیدن به تمام اهداف شبکه در گستره قرآن با ابعاد آموزشی شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و مفاهیم قرآن کریم، علوم و معارف قرآنی، محافل، جلسات، مسابقات و فضای اطلاع رسانی خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: با توصیه هایی که مقام معظم رهبری در خصوص مطالبات قرآنی مانند تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم و گسترش انس با قرآن کریم دارند، یک برنامه جامعی تعریف شده که نتیجه آن یک محصول فاخر دیداری بسیار ارزشمند خواهد بود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید