Performancing Metrics

«زاپاس» در آستانه نیم میلیاردی شدن | اتاق خبر
کد خبر: 359081
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 07:18
فروش کمدی فیلم سینمایی اجتماعی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد به مرز نیم میلیارد رسید.

به گزارش اتاق خبر، فروش فیلم سینمایی «زاپاس» در 12 روزی که از اکران آن در 51 سینمای کشور می‌گذرد، از 450 میلیون تومان عبور کرد. حدود 100 میلیون از این فروش سهم شهرستانهاست.

این در حالی است که تیزرهای تلویزیونی این فیلم یک هفته پس از اکران آغاز شدند و عامل اصلی فروش فیلم، تبلیغات شفاهی مخاطبان آن بود. فیلم سینمایی «زاپاس» به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی با حضور در جشنواره فجر 35 توانست در میان بهترین فیلم‌ها از نگاه مردمی قرار گیرد.

ضمن اینکه شبنم مقدمی برای بازی در «زاپاس» از این جشنواره برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و ایمان امیدواری نامزد دریافت سیمرغ بهترین طراحی چهره بود.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، نرگس رمضانی همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری بازیگران اصلی فیلم جدید نیک نژاد بوده‌اند. «زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می‌کند.

این تیم به دسته دوم صعود می‌کند وسعید در بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی‌اش به خطر می‌افتد و همین اتفاق، دستمایه وقوع ماجراهای جالبی می‌شود که زندگی او و اطرافیانش را دستخوش تغییراتی می‌کند.

تسنیم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید