Performancing Metrics

رنو مگان گرند کوپه جدیدترین عضو خانواده مگان معرفی شد | اتاق خبر
کد خبر: 359094
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 08:21
مگان گرند کوپه، جدیدترین عضو خانواده مگان می باشد که آن را می توان رقیب جدی آئودی A3 دانست. این خودرو قرار است ابتدا در کشور ایرلند عرضه گردد و سپس در بیست کشور جهان بفروش برسد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ، مگان گرند کوپه جدید ترین عضو خانواده مگان می باشد که آن را می توان رقیب جدی رنو مگان کوپه دانست. این نسخه از مگان که کمی کشیده تر  می باشد، قرار است ابتدا در بازار کشور ایرلند عرضه گردد.

رنو مگان گرند کوپه

رنو مگان گرند کوپه

برای این خودرو دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی در نظر گرفته شده است. موتور های بنزینی شامل ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۱۵ است بخار و ۱٫۲ لیتری با توان خروجی ۱۳۰ اسب بخار می باشند. موتور دیزلی هم ۱٫۵ لیتری می باشد که با توجه به قوانین کشور های مختلف دارای قدرتهای ۹۰ ، ۱۱۰ و ۱۳۰ اسب بخار می باشد.

رنو مگان گرند کوپه

رنو مگان گرند کوپه

مگان گرند کوپه در بورسای ترکیه که یکی از سایتهای تولید رنو می باشد تولید خواهد شد و به بیست کشور جهان از جمله ایتالیا، استرالیا و ایرلند صادر خواهد شد که البته خود ترکیه هم یکی از بازار های هدف رنو می باشد.

رنو مگان گرند کوپه

رنو مگان گرند کوپه

به گزارش اخبار خودرو ، رنو مگان گرند کوپه یک خودروی چهار درب و نسخه اسپرتی رنو مگان چهار درب می باشد. این خودرو دارای سقف فول پانورامیک است که در سگمنت C منحصر به فرد می باشد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید