Performancing Metrics

محصولات هوندا در نمایشگاه خودرو شیراز + شرایط فروش | اتاق خبر
کد خبر: 359114
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 09:39
شرکت گلرنگ موتور نماینده فروش و خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرحی ویژه به نمایشگاه شیراز آمده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ،شرکت گلرنگ موتور نماینده فروش و خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرحی ویژه به نمایشگاه شیراز آمده است. گلرنگ موتور در همکاری با شرکت وسام موتور ؛ نماینده هوندا در شیراز ضمن ارائه تخفیف ویژه ۱۰ میلیون تومانی روی ۴ مدل از محصولات هوندا ، یک سکه بهار آزادی نیز به ازای هر خرید به مشتریان هوندا هدیه می دهد.

xmxnrqkdavee68civdz2

هوندا آکورد تیپ EXB مدل ۲۰۱۶ در این طرح فروش با احتساب تخفیف ۶ میلیون تومانی روی شرایط فروش روز گلرنگ موتور و ۴ میلیون تومان تخفیف ویژه نمایشگاه خودرو شیراز با قیمت ۲۱۴ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود.موعد تحویل این خودرو ۶۰ روزه است و طی سه مرحله پرداخت از مشتریان دریافت می شود.گلرنگ موتور همچنین امکان خرید این خودرو در طرح اقساطی با پیش پرداخت ۱۰۱ میلیون تومان را فراهم کرده است.مشتریان این خودرو در طرح اقساطی می توانند ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده را طی ۱۲ قسط بدون بهره یا ۲۴ و ۳۶ ماهه پرداخت کنند.

تیپ فول سدان متوسط هوندا با نام اکورد EXL با تخفیف مشابه تیپ EXB از قیمت ۲۳۶ میلیون تومان به ۲۲۶ میلیون تومان رسیده است . این مدل نیز به صورت ۶۰ روزه و با شرایط مشابه مدل EXB به مشتریان هوندا در نمایشگاه خودرو شیراز عرضه می شود.

lgu55z2wxyzfit59uf9

هوندا CR-V ؛کراس اوور متوسط هوندا که ۲۳۹٫۹ میلیون تومان قیمت دارد در شرایط عادی گلرنگ موتور در طرح فروش نقدی ۶ میلیون تومان تخفیف دارد و با احتساب ۴ میلیون تومان تخفیف ویژه گلرنگ موتور و وسام موتور در نمایشگاه شیراز با قیمت نقدی ۲۲۹٫۹ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود که با احتساب این قیمت ارزان تر از بسیاری از رقبا همچون هیوندای سانتافه ، تویوتا رو۴ و کیا سورنتو است.این مدل در طرح فروش اقساطی با پیش پرداخت ۱۰۶ میلیون تومان و ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات به صورت ۶ ماهه بدون بهره ، ۱۲،۲۴ و ۳۶ ماهه به صورت اقساطی به متقاضیان عرضه می شود.این خودرو با موعد تحویل ۳۰ روز کاری سریع ترین محصول هوندا از نظر مدت زمان تحویل در ایران است.

فول ترین تیپ CR-V که با عنوان Touring شناخته می شود ۲۵۸٫۶ میلیون تومان قیمت دارد.این خودرو با تخفیف ویژه ۱۰ میلیون تومانی نمایشگاه خودرو شیراز با قیمت ۲۴۸٫۶ میلیون تومان عرضه می شود و موعد تحویل آن ۶۰ روز تعیین شده است.

تمامی محصولات هوندا در ایران با گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر عرضه می شوند و شبکه گسترده نمایندگی های گلرنگ موتور در سراسر ایران ضامن ارائه بهترین سطح از خدمات در زمان فروش و خدمات پس از فروش است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید