Performancing Metrics

حفاظت از اراضی بزرگترین مشکل حوزه کشاورزی دماوند است | اتاق خبر
کد خبر: 359132
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 12:33
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت:بزرگترین مشکل حوزه کشاورزی دماوند حفاظت از اراضی کاربری است.

اتاق خبر: قاسم میرزایی‌نیکو در راستای بازدیدهای دوره‌ای خود، از  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند  بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، بزرگترین مشکل این مدیریت را حفاظت از اراضی کاربری  عنوان کرد.

مسؤولان واحدهای اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در نشستی با میرزایی‌نیکو، جدا نشدن اداره امور اراضی، نداشتن برخی اختیارات برای صدور جواز یا پاسخ به استعلام‌ها، انتقال آب به برخی مزارع و باغ‌ها و نبود بازار فروش مناسب محصولات، اتلاف وقت کشاورزان برای دریافت خدمات برق و گاز، نبود بازار میوه‌وتره‌بار و میدان عرضه دام، باقی ماندن تولیدات سال گذشته در سردخانه در صورتی که تولیدات سال جدید در حال برداشت است را از مهم‌ترین مشکلات این اداره مطرح کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به ابلاغ برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به دستگاه‌ها اظهار کرد: رفع برخی مشکلات در ادارات ربطی به مشکلات کشور ندارد و با بررسی‌های لازم می‌توان نسبت به آن اقدام کرد تا به کار مردم در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی ادارات شهرستان دماوند با توجه به برش‌های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی درست می‌توانیم دماوند را به منطقه نمونه اقتصاد مقاومتی تبدیل کنیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید