Performancing Metrics

اصلا تصور نمی‌کردم زیدان مربی شود | اتاق خبر
کد خبر: 359214
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 02:28
رائول:
اسطوره رئال مادرید تاکید کرد که هیچگاه باور نمی‌کرد روزی زیدان هدایت این تیم را برعهده گیرد و به دنیای مربیگری روی آورد.

اتاق خبر: اسطوره رئال مادرید تاکید کرد که هیچگاه باور نمی‌کرد روزی زیدان هدایت این تیم را برعهده گیرد و به دنیای مربیگری روی آورد.

 زیدان در نخستین تجربه بزرگ مربیگری خود عملکردی خیره کننده داشت و موفق شد رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند تا به چهره محبوب هواداران رئال تبدیل شود.

رائول گونزالس که یکی از هم‌بازی‌های سابق زیدان به شمار می آید می گوید که پیش بینی نمی کرد روزی اسطوره فوتبال فرانسه به دنیای مربیگری روی آورد.

او گفت: زیدان زمانی که بازیکن بود زیاد صحبت نمی کرد. اصلا تصور نمی‌کردم که او روزی مربی شود. گاهی اوقات بعضی از هم تیمی هایم در رئال درباره سبک بازی صحبت می‌کردند، اما زیدان همواره سکوت را دوست داشت و حرف های خود را در زمین می زد. زیدان با حضور در کنار آنچلوتی با تجربه شد و بسیار خوشحالم که او را الان روی نیمکت تیم محبوبم می بینم. اطمینان دارم که می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

رائول در ادامه درباره تغییرات زیادی نیمکت رئال مادرید، اظهار کرد: حضور یازده مربی در 13 سال آمار بسیار وحشتناکی است. پیش از این هم گفته ام تعداد مربیانی که با من در رئال کار کردند بیشتر از تعداد سال‌های حضورم در این تیم است. من با 18-19 مربی در رئال کار کرده‌ام و جالب این که بعضی از مربیان مثل کاپلو و کاماچو دوباره حضور در نیمکت رئال را تجربه کردند.

اسطوره رئال مادرید در ادامه سخنان خود درباره سبک بازی اتلتیکو مادرید، اضافه کرد: هر تیمی برای پیروز شدن باید به دنبال سبک بازی خاص خود باشد. هر تیمی نمی‌تواند مانند رئال بازیکنان بزرگی در ترکیب خود داشته باشد. بنابرین باید دیگر باشگاه ها به دنبال شیوه های جدیدی برای پیروز شدن باشند. اتلتیکو مادرید با سبک بازی خاص خود تیم های بزرگی همچون بایرن مونیخ و بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت و این نشان می دهد که شاگردان دیگو سیمئونه سبک خاص خود را دارند و برای پیروز شدن نهایت تلاش خود را به کار می گیرند.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید