Performancing Metrics

پیروزی عراق و سوریه علیه تروریسم متعلق به هر دو کشور است | اتاق خبر
کد خبر: 359247
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 08:06
رئیس جمهور سوریه در دیدار با «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق در دمشق هرگونه پیروزی عراق و سوریه علیه تروریسم را متعلق به هر دو کشور دانست.

به گزارش اتاق خبر، بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز چهارشنبه با «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق که حامل نامه ای از حیدر العبادی نخست وزیر عراق پیرامون همکاری سیاسی، نظامی و امنیتی بین دو کشور و بویژه مبارزه با تروریسم بود، دیدار کرد.

فالح الفیاض در این دیدار بشار اسد را در جریان پیشروی نیروهای عراقی به سمت شهر موصل و عملیات آزادسازی این شهر از سیطره تروریست ها قرار داده و بر اهتمام رهبران عراق به تداوم همکاری و هماهنگی با دولت سوریه که نتایج مثبتی بر مبارزه با گروه های تروریستی تهدیدکننده منطقه و جهان دارد، تاکید کرد.

از سوی دیگر بشار اسد دستاوردها و پیروزی های نیروهای ارتش و حشدالشعبی عراق در مبارزه با گروه تروریستی داعش و تازه ترین آنها آزادی شهر فلوجه را به مردم و دولت این کشور تبریک گفت.

بشار اسد تاکید کرد که ارتش سوریه و عراق درگیر نبرد یکسانی هستند و هرگونه پیروزی هرکدام علیه تروریسم پیروزی هر دو کشور و تمام طرف هایی که به صورت جدی برای مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آن تلاش می کنند، محسوب می شود.

گفتنی است که در این دیدار هیات همراه «فالح الفیاض» و سفیر سوریه در عراق نیز حضور داشتند.

منبع:  مهر

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید