Performancing Metrics

آغاز جنگ برای استخدام ستاره سرخپوش | اتاق خبر
کد خبر: 359251
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 08:18
سروش رفیعی تنها یک نیم فصل تا جدایی از تراکتورسازی فاصله دارد.

اتاق خبر: این هافبک با استعداد اهل شهر شیراز که 2 سال است دوران گرانبهای فوتبالش را به دلیل درگیری با موضوع سربازی به نوعی از دست داده است، فصل گذشته در تراکتور دوباره به روزهای خوب بازگشت و کاش این فرصت برای تیم ملی هم وجود داشت تا از وجود او استفاده کند
رفیعی که از فولاد به تراکتور رفته و یکی از مظلوم ترین بازیکنانی است که قربانی پرونده کارت های پایان خدمت سربازی شده است، به عنوان یکی از بااستعداترین های فوتبال ایران مورد توجه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس است

او ظاهرا قلبا به تیم پرسپولیس گرایش دارد اما دوستان نزدیکش در استقلال بازی می کنند بخصوص سیدمهدی رحمتی و کاوه رضایی و البته بختیار رحمانی که در تلاش اند سروش را به استقلال بکشانند. البته اولویت رفیعی به حضور در یک باشگاه خارجی است اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد آن وقت است که او را باید در یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس دید، دو تیمی که در حال حاضر شانسی مساوی برای استخدام سروش دارند اما شرایط آنها در نیم فصل قطعا تصمیم رفیعی اثر خواهد گذاشت.
نکته جالب این است که تراکتور که خود از علاقمندان به ادامه حضور رفیعی است مشکل چندانی بابت جدایی او احساس نخواهد کرد چراکه محمد نوری و جاسم کرار دو هافبک تراز اول و باتجربه شاغل در لیگ ایران در پست او بازی می کنند. رقابت این 3 هافبک برای حضور در ترکیب ثابت تراکتور از چالش های مهم و جذاب امیر قلعه نویی است که فانتزی ترین ترکیب چند سال گذشته را در اختیار دارد.

البته مدیرعامل تراکتورسازان شب گذشته و در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ شانزدهم از علاقه خود به این بازیکن سخن گفت، آجرلو در حضور خبرنگاران عنوان کرد با پایان یافتن خدمت سربازی سروش قرارداد وی نیز تا نیم فصل به پایان می رسد، اما از هم اکنون با او در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم وی را تا پایان فصل در تراکتورسازی نگه داریم.
آجرلو که از سروش رفیعی به عنوان یکی از بازیکنان محجوب و مستعد فوتبال ایران نام می برد صریحا گفت تمام تلاش تلاش خود را خواهد کرد تا مشکل رفیعی برای حضور در اردوی تیم ملی حل شود و وی در بازی های مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی بتواند بازی کند.

منبع: ورزش3

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید