Performancing Metrics

وجود ۸۵۰۰ طرح نیمه کاره صنعتی | اتاق خبر
کد خبر: 359298
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 13:28
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تعداد هشت هزارو ۵۰۰ طرح بالای ۶۰ درصد رشد وجود دارد که ۷۰ هزارمیلیاردتومان سرمایه‌گذاری و ۳۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند.

اتاق خبر: حسین ابویی مهریزی،در همایش تجلیل از پیشکسوتان واحدهای نمونه صنعتی و معدنی مازندران، بابیان اینکه به‌هیچ‌وجه صنعت کشور به گل ننشسته، اظهار کرد: صنعت و تولید بر اساس اصول اقتصادی شفاف شکل‌گرفته و الزامات، معیارها و نیازمندی‌های اقتصادی را رعایت کرده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را نقشه راه نجات‌بخش اقتصاد کشور دانست و گفت: این سیاست حتی در شرایط مطلوب و خوب اقتصادی هم نجات‌بخش خواهد بود و وزارت صنعت، معدن و تجارت رسالت تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد مقاومتی به عهده دارد.

ابویی مهریری به برنامه اجرایی اقتصادی سال جاری کشور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها تکمیل طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است که در این راستا تعداد هشت هزارو ۵۰۰ طرح وجود دارد که ۷۰ هزارمیلیاردتومان سرمایه‌گذاری مندرج در جوازها و ۳۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند که پیش‌بینی می‌شود پنج هزارو ۴۰۰ طرح را به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های به بهره‌برداری رسیده، حدود ۹۰ هزار اشتغال مستقیم و ساماندهی ۲۲ هزار میلیارد تومان سرمایه بلاتکلیف را موجب خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح‌های بالای ۶۰ درصد مازندران را ۵۵۰ طرح معرفی کرد و افزود: دو هزار میلیارد سرمایه‌گذاری با بهره‌برداری از این طرح‌ها تحول اساسی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید