Performancing Metrics

سامانه روادید الکترونیکی e-visa راه اندازی شد | اتاق خبر
کد خبر: 359351
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 20:21
سرپرست و معاون مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت امورخارجه از راه اندازی آزمایشی سامانه روادید الکترونیک e-Visa خبرداد و گفت: بزودی این سامانه در فرودگاه های کشور پیاده سازی می شود.

اتاق خبر: علی ظهیرنیا افزود: با پیاده سازی این سامانه گردشگران برای دریافت روادید خود روش آسانتری را پیش رو خواهند داشت.
وی اظهارکرد: سیستم دیگری نیز برای همراهی و ایجاد شهرهوشمند در سطح ملی به نام سامانه ( تاک یا تایید اسناد کنسولی ) راه اندازی شده است.
ظهیرنیا از دیگر سامانه های راه اندازی شده را سامانه امور کنسولی و ایرانیان ذکر کرد .
وی تاکید کرد: سامانه های مذکور که مورد استفاده برای خدمت رسانی بهتر و کاهش حضور فیزیکی مراجعان به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران درخارج از کشور هستند در نشست تخصصی اداره کل فن آوری اطلاعات وزارت خارجه که روزهای 30 و31 تیرماه در حاشیه اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 در سالن همایش برج میلاد تهران برگزار شود مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
وی از محورهای اصلی این نشست تخصصی را تشریح نقش دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران درخدمت رسانی بهتر تکنولوژی های روز به ایرانیان در سراسر جهان دانست.
معاون مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت امورخارجه درباره برگزاری اجلاس جهانی شوراها وشهرداران نیز گفت: حضور یکهزار و 800 نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور، روسای شورا شهر و برخی شهرداران سراسرجهان و بیش از100صاحبنظر و سرمایه­گذاران بین­المللی در این اجلاس فرصت بسیار مناسبی است و امید است برگزاری این اجلاس بتواند به مسئولان و مدیران شهری، اعضای شورا اسلامی شهرها و شهرداران در توسعه مدیریت شهری و ارائه راهکارهای تخصصی وجهت رفع معضلات کشور کمک کند.

منبع: ایرنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید