Performancing Metrics

مشکل کمبود فضای مراکز خرید گندم سقز به زودی برطرف می شود | اتاق خبر
کد خبر: 359399
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 01:36
معاون فرماندار سقز گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته طی روزهای آینده مشکل کمبود فضای مراکز خرید گندم در شهرستان سقز برطرف می شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر ، معاونان سیاسی و انتظامی و برنامه ریزی فرماندار ویژه سقز، مسئولان اداره های صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله  معاون جهاد کشاورزی و تنی چند کارشناسان این حوزه بعد از ظهر پنجشنبه از مراکز خرید گندم شرکت های تعاونی روستایی بازدید کردند.

معاون برنامه ریزی فرماندار سقز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: مشکل کمبود فضای مراکز خرید گندم سقز که به دلیل عدم صدور مجوز حمل گندم به سیلو های داخل و خارج استان بوده، با پیگیری های مستمر به زودی برطرف می شود.

فریبرز اولیایی افزود: با هماهنگی انجام شده در این بازدید، مشکل حمل گندم در دو مرکز حل شد و امیدواریم با پیگیری و تعامل بسیار خوب دستگاه های ذیربط به زودی مشکلات موجود سایر مراکز نیز رفع شود.

رئیس اداره تعاون روستایی سقز هم با بیان اینکه گندم کشاورزان سقزی توسط ۱۰ مرکز خرید  تضمینی سه سیلو و یک کارخانه آرد خریداری می شود، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۲ هزار تن گندم توسط مراکز خرید تعاون روستایی از کشاورزان خریداری شده است.

عبداله کریمی افزود: کار خرید گندم از اول تیرماه آغاز شده است و به دلیل استفاده از بذر اصلاح شده، تغذیه مناسب، مبارزه  با علف های هرز و بارندگی های مناسب، کیفیت گندم برداشت شده امسال بسیار مناسب است.

وی افزود: تلاش برای پرداخت به موقع بهای گندم و ایجاد فضای مناسب برای تحویل گندم به جد در دستور کار قرار دارد و در راستای ارتقای وضع نظارتی و ایمنی در سال جاری تمامی مراکز خرید گندم به دوربین های مداربسته مجهز شده اند

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید