Performancing Metrics

اجرای طرح‌های جدید در وزارت نیرو | اتاق خبر
کد خبر: 359429
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 05:17
معاون وزیر نیرو با بیان لزوم تخصیص کامل اعتبارات طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: هر دو هفته یکبار به دولت در این خصوص گزارش می‌دهیم.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، علیرضا دائمی خواستار تخصیص کامل اعتبارات طرح های اقتصاد مقاومتی شد و با اشاره به اینکه دولت کمک دیگری نیز از ردیف دو درصدی پیش بینی کرده است تا طرح های اقتصاد مقاومتی به نتیجه برسد گفت: منابع مالی ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی از محل اعتبارات سال ۹۵ و بخشی از اعتبارات داخلی وزارت نیرو و بخش دیگر نیز از ردیف دو درصدی که دولت در نظر گرفته، پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: ۱۷ موردی که دولت به وزارت نیرو ابلاغ کرد بخش عمده ای از آن مربوط به بهره وری و افزایش تولید در بخش آب و برق است، بخش های دیگری هم که ابلاغ شده شامل مشارکت مردم و تأمین آب و برق روستاهای بین ۱۰ تا ۲۰ خانوار است که این موارد از وظایف جاری وزارت نیرو محسوب می شود و باید توجه بیشتری شود.

دائمی اعتبارات سال ۹۵ وزارت نیرو را حدود ۷ هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات عمومی اعلام کرد و افزود: بخشی از این اعتبارات باید صرف طرح های اقتصاد مقاومتی شود. وی افزود: چون می دانیم دولت فراتر از این بودجه نمی تواند بودجه ای به ما اختصاص دهد اولویت بندی و تقسیم بندی بودجه را رعایت کردیم که تعدادی از این ۱۷ طرح تا پایان امسال به بهره برداری برسد و تعدادی دیگر از طرح ها نیز آغاز شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو تاکید کرد: همه ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی باید پیشرفت معینی داشته باشد و هر دو هفته یک بار گزارشی از پیشرفت طرح ها به دولت ارسال کنیم.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید