Performancing Metrics

مسابقه «خانواده با حال» خندوانه به ایستگاه پایانی رسید! | اتاق خبر
کد خبر: 359490
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 15:41
در برنامه پنجشنبه شب «خندوانه»، فینال مسابقه «خانواده با حال» با حضور خانواده‌های پرور، رودکی و بنفشه خواه برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، در برنامه پنجشنبه شب «خندوانه»، رامبد جوان پس از معرفی هدایت هاشمی و کتایون ریاحی به عنوان کسانی که برنده تندیس بهترین لبخند از نگاه مردم شدند، اعلام کرد که امشب قرار است فینال مسابقه «خانواده با حال» با حضور خانواده‌های پرور، رودکی و بنفشه خواه برگزار شود. 

پس از پخش یک آیتم تصویری «جناب خان» به برنامه اضافه شد و گفت که به تازگی از ماهشهر آمده و در آنجا سرپرست تیم خاموش کننده آتش در پتروشیمی بوده است و از حضار خواست که ایستاده آتش‌نشان‌ها را تشویق کنند. 

پس از آن رامبد گفت می‌خواهیم فینال را شروع کنیم و از سر گروه ها دعوت می کنم که بیایند که قرعه کشی را آغاز کنیم و سوسن پرور به عنوان نفر اول وارد صحنه شد که از «جناب‌خان» خواست به دلیل ارتباط مویرگی خود در اراک یعنی شهر خود، مشکل آلودگی هوا در آنجا را حل کند. 

رضا رودکی نفر دوم بود که یک مقداری از اوضاع تیم جودو گفت. 

رضا بنفشه‌خواه هم در ادامه به عنوان سرگروه خانواده وارد صحنه شد . 

«جناب خان» هم در این برنامه برای هریک از سرگروه ها به طور جداگانه و اختصاصی قطعه‌ای را اجرا کرد. 

اولین خانواده‌ای که باید اجرا را آغاز می کردند، بنفشه خواه با شعار سلامتی و تندرستی بود که نمایشی را در سه بخش در خصوص اینکه رضا بنفشه خواه در نقش پدری که در بستر بیماری است و برای پسران خود نگران است و برای آنها وصیت می کند بازی کردند. پس از اتمام نمایش رضا بنفشه خواه خواست که قطعه ای از وحید حجتی که ترانه و موسیقی را خودش انجام داده است را پخش کنند. 

پس از پخش پشت صحنه خانواده بنفشه‌خواه، خانواده رودکی با شعار «یک بغل لبخند» وارد صحنه شدند و نمایشی را در مورد روند سوار شدن افراد به هواپیما و افرادی که بی جهت در صف‌های طولانی برای ورود به گیت می‌ایستند، با بارهای اضافی وارد هواپیما می شوند و وسایل آنجا را با خود به خانه می برند، اجرا کرد. پس از آن قطعه ای از «بنیامین» را به طور نمایشی و طنز اجرا کردند و بعد از آن رضا رودکی و برادرش خاطره ای از دوران بچگی خود تعریف کردند. 

در ادامه پس از پخش پشت صحنه اجرای خانواده رودکی، نوبت به گروه سوم و آخر (پرور) با شعار «برنده‌ایم حتی اگر ببازیم» رسید. 

«خانواده با حال» پرور نمایشی را در خصوص فضاهای مجازی و گروه‌هایی که جای دیدارهای حضوری را می‌گیرند و استفاده نادرست افراد از فضاهای مجازی و الفاظ نادرستی که گاهی در این فضاها به کار برده می شود، اجرا کردند. 

پس از اتمام بخش‌های نمایشی رامبد جوان از سرگروه‌ها برای ایجاد لحظه های شاد و هیجان‌انگیز تشکر کرد و همراه با حضار آواز «ای ایران» را خواندند و برنامه با آرزوهای خوب برای مردم به پایان رسید. 


شاد باشید.



گزارش از: عاطفه نوذری

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید