Performancing Metrics

مردانی: اخبار منتشر شده گمانی‌زنی است | اتاق خبر
کد خبر: 359541
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 22:01
هر ۲۷ کاندیدای کاراته تایید شدند؛
دبیر فدراسیون کاراته گفت: در مورد تایید صلاحیت ها هنوز از سوی وزارت ورزشی خبری دریافت نکردیم و مسائلی که مطرح شده همه گمانه زنی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، وزارت ورزش و جوانان هفته گذشته ۱۱ مردادماه را برای زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته اعلام کرده تا بعد از گذشت نزدیک به ۹ ماه بعد از استعفای علیرضا سمندر تکلیف مدیریت این فدراسیون برای چهار سال آینده مشخص شود.

برای حضور در این انتخابات ۲۷ نفر ثبت کرده اند. علیرضا رستمی، حمیدرضا ده بزرگی، حسین افراسیابی، علی باتوانی، صمد ولیزاده، محمد قاسم منوچهری، ایرج علی میرزایی، سیدعباس احمد پناهی، محمد صادق فرجی، آیدین محمدی، علی خرمی، عقیل کشیر، حمیدرضا عرفانی، قاسم سعیدی خانلو، علیرضا اسدالله زاده، مصطفی نکولعل آزاد، افشین داوری لطف آبادی، حبیب اله ناظریان، علی برق پیما، زیبا محمدرضایی، محسن آشوری، مازیار فرید خمامی، بهزاد ملکی، حسین دهقانی، محمد احمدی، حمید عباسی نهنگی و سعید نیکوخصلت نفراتی هستند که باید ۱۱ مردادماه با حضور در انتخابات برای نشستن روی صندلی ریاست رقابت کنند. 

در خصوص تایید صلاحیت کاندیداهای رقابت در انتخابات شنیده می شود هر ۲۷ نامزد انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند و در صورت انصراف ندادن به نفع یک نامزد خاص می‌توانند برنامه‌های خود را برای انتخابات در مجمع ارائه دهند.

در این رابطه محمدعلی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته با رد هرگونه شایعه ای به خبرنگار مهر گفت: در خصوص تایید صلاحیت نامزدها هیچ نامه رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکنون به فدراسیون نرسیده است. با این وجود هر خبری که در خصوص اسامی رد یا تایید صلاحیت نامزدها این روزها منتشر شده صحت ندارد و در حد گمانه زنی است.

وی ادامه داد: فدراسیون برای برگزاری مجمع آماده است و بعد از ارسال اسامی از سوی وزارت ورزش ، دعوت نامه ها برای اعضای مجمع و نامزدها ارسال خواهد شد. به امید خدا در تاریخ اعلام شده رئیس آینده فدراسیون مشخص خواهد شد و به کاراته روال عادی خود را طی خواهد کرد. 

مردانی در پایان به انتخاب اعضای کادر فی تیم های پایه هم اشاره کرد و گفت: به توجه به اینکه زمان برگزاری مجمع اعلام شد ، اعضای کمیته فنی انتخاب کادر فنی را به بعد از انتخاب رئیس فدراسیون موکول کردند. 

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید