Performancing Metrics

تولیدکنندگان زنجانی دارای برند مورد حمایت صندوق کارآفرین امید قرار می‌گیرند | اتاق خبر
کد خبر: 359618
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 03:41
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان:
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری حمایت‌های لازم از تولیدکنندگانی که تولیدات آنان دارای برند داخلی ثبت شده است، را در دستور کار قرار می‌دهد.

اتاق خبر: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری حمایت‌های لازم از تولیدکنندگانی که تولیدات آنان دارای برند داخلی ثبت شده است، را در دستور کار قرار می‌دهد.

ناصر وفایی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید تسهیلات مربوط به دو حوزه اشتغال و ازدواج را به متقاضیان ارائه می‌کند، اظهار داشت: خوشبختانه صندوق کارآفرینی امید استان زنجان در سال‌های 93 و 94 بیش از 100 درصد اعتبارات را جذب کرده و تمامی آن را به متقاضیان اعطا کرده است.

وی ضمن تاکید بر حمایت از تولید داخل با هدف حرکت در مسیر شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان زنجان به منظور تحقق شعار مدنظر رهبری حمایت‌های لازم از تولیدکنندگانی که تولیدات آنان دارای برند داخلی ثبت شده است را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان عنوان کرد: ساماندهی فرصت‌های شغلی استان زنجان در دستور کار این مدیریت قرار دارد. این مهم با هدف جلوگیری از پرت و هدررفت تسهیلات و نهادینه‌کردن فرهنگ ایجاد و راه‌اندازی کسب و کار در بین مردم استان زنجان در تمامی نقاط به ویژه روستاها است.

وفایی با اشاره به طرحهای حمایتی صندوق کارآفرینی امید در مناطق هدف استان زنجان ابراز کرد: برخی از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی مستقر در استان زنجان به دلیل عدم توانایی در حضور در بازار رقابتی با مشکل فروش تولیدات خود مواجه بودند، از این رو مدیریت صندوق کارآفرینی امید برنامه‌های مشخص حمایتی را تدوین کرد.

وی با اشاره به تسهیلات اعطا شده به بخش کشاورزی گفت: صندوق کارآفرینی امید همه ساله تسهیلات لازم را به فعالیتهای مربوط به پرورش ماهی، تولیدات گلخانه‌ای، پرورش قارچ و سایر را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

منبع: تسنیم

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید