Performancing Metrics

تجهیزات برداشت گندم در استان زنجان نوسازی می شود | اتاق خبر
کد خبر: 359625
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 04:21
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بر نوسازی ناوگان برداشت گندم در زنجان اشاره کردو گفت: با نوسازی ناوگان برداشت گندم ضایعات گندم به شکل محسوسی کاهش می یابد.

اتاق خبر: رسول منصوری با اشاره به آغاز خرید گندم از اواخر خرداد ماه سال جاری از کشاورزان  در زنجان، افزود: خرید گندم از کشاورزان در استان زنجان به مرز بیش از ۷۴ هزار تن رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد از ناوگان برداشت گندم در استان زنجان فرسوده است،گفت: فرسودگی ناوگان باعث ایجاد ضایعات می شود و بیش از پنج تا هفت درصد گندم ها دچار ضایعات شوند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان  بر نوسازی ناوگان برداشت گندم در استان اشاره کردو گفت: با نوسازی ناوگان برداشت گندم ضایعات گندم به صورت خیلی محسوسی کاهش می یابد.

منصوری تاکید کرد: برای خرید گندم از کشاورزان، ۴۰ مرکز خرید گندم در مناطق مختلف استان زنجان پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین تولید گندم در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است، افزود: تاکنون دو هزار و ۹۵۰ تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است. 

منصوری افزود:  زنجان سال گذشته جزو ۱۰ استان برتر کشور در تولید گندم بوده است  و مازاد گندم های استان زنجان بر اساس نیاز به سایر استان ها صادر می شود. 

وی با اشاره به اینکه مصرف سالانه گندم استان ۹۶هزار تن است، تصریح کرد: ۱۰۰هزار تن گندم از سال گذشته در سیلو ها ذخیره شده است. 

منصوری به کیفیت گندم استان زنجان طی سالجاری اشاره کردو گفت: کیفیت گندم استان زنجان امسال  نسبت به سال  گذشته بسیار مطلوب است.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید