Performancing Metrics

پرواز کیش در فرودگاه همدان برقرار شد | اتاق خبر
کد خبر: 359668
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 07:19
تعطیلی فرودگاه همدان در حالی پیش از این در گزارش های مهر مورد پیگیری قرار گرفته بود که امروز و پس از ۴ ماه وقفه پرواز کیش در فرودگاه همدان از سرگرفته شد.

اتاق خبر: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در گفتگوی اختصاصی با  پیرامون برقراری پرواز کیش در فرودگاه همدان عنوان کرد: پروازهای رفت و برگشت کیش از امروز ۲۶ تیرماه در فرودگاه برقرار شد.

یاری با بیان اینکه ظرفیت پروازها در هر مسیر رفت و برگشت ۱۶۰ نفر است، گفت: باید در هر مسیر پروازی ۱۳۵ ظرفیت از این تعداد تکمیل شود کمااینکه عدم استقبال از برقراری پروازها منجر به تعطیلی آن ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرواز همدان - کیش ساعت ۱۰ صبح امروز انجام و ۱۴۳ مسافر با این پرواز عازم کیش شدند، گفت: پرواز همدان - کیش و بالعکس شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به قرار گرفتن در سال اقتصاد «مقاومتی اقدام و عمل» عنوان کرد: برای برقراری مجدد پروازها با شرکت کیش ایر وارد مذاکره شدیم و عقد قرارداد صورت گرفت.

وی تاکید کرد: شرکت علیصدر علیرغم ضررهایی که به واسطه برقراری پروازها در دوره های قبل متحمل شده اما مجدد برای برقراری پروازهای فرودگاه همدان تلاش کرد که امیدواریم استقبال مسافران از پروازها مانع ضرر به شرکت شود.

یاری با بیان اینکه پرواز همدان مشهد توسط شرکت «آتا» انجام می شود، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های تاریخی و قدمت استان همدان، توسعه بخش گردشگری در اولویت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر عنوان کرد: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید موضوع گسترش و توسعه گردشگری را در نظر دارد، شرکت سیاحتی علیصدر با کمک و همیاری استانداری خط پرواز مستقیم همدان به کیش راه اندازی کرده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید