Performancing Metrics

بهبود تجارت دریایی در استان بوشهر | اتاق خبر
کد خبر: 359669
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 07:25
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بهبود تجارت دریایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح توسعه بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر اجرا می‌شود.

اتاق خبر: محمدمهدی بنچاری اظهار داشت: در راستای بهبود فعالیت‌های بندری در سطح استان بوشهر، طرح توسعه بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر اجرا می‌شود که اعتبارات آن در سال جاری به ۸۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی به نقش بسیار مهم توسعه زیرساخت‌های بندری در زمینه افزایش صادرات و واردات در کشور اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته میزان صادرات از بنادر استان ۱۵ درصد افزایش یافت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از توسعه تجارت دریایی در استان خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته یک میلیون ۲۰۰ هزار تن کالا از بنادر استان بوشهر صادر شد.

وی مقاصد اصلی محصولات صادراتی بنادر استان بوشهر را کشورهای کویت، قطر، عراق، امارات و هند عنوان کرد و افزود: بیشترین حجم کالاهای صادراتی مربوط به مصالح ساختمانی بوده است.

بنچاری با اشاره به تکمیل طرح و توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت تخلیه و بارگیری بوشهر از هفت میلیون تن در سال به ۱۵ میلیون تن در سال می‌رسد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید