Performancing Metrics

فرآورش ۵.۲ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه دوم پارس جنوبی | اتاق خبر
کد خبر: 359709
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 09:42
تولید گوگرد پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی طی سه ماه امسال از مرز ۳۲ هزار و ۸۷۰ تن گذشت و طی این مدت، پنج میلیارد و ۲۲۸ میلیون متر مکعب گاز در این پالایشگاه فرآورش شد.

اتاق خبر: محمد سعیدیان سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه دوم اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده، پنج میلیارد و ۲۲۸ میلیون متر مکعب گاز در این پالایشگاه فرآورش شده است. 

وی در ادامه افزود: با تلاش کارکنان پالایشگاه دوم، در سه ماه نخست امسال، ۳۳ هزار و ۸۷۰ تن گوگرد و بیش از شش میلیون و ۴۱۳ هزار بشکه میعانات گازی نیز تولید شده است. 

سعیدیان اعلام کرد: با توجه به برنامه‌های تعریف شده، بررسی افزایش دریافت خوراک از سکوهای دریایی این پالایشگاه در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی موضوع و انجام آزمایش میدانی در ۱۰ خردادماه امسال، مقدار گاز دریافتی از پالایشگاه چهارم از روزانه شش میلیون متر مکعب به بیش از ۹ میلیون متر مکعب افزایش یافته است. 

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به افزایش توان تولید پایدار گاز در این پالایشگاه گفت: با انجام این طرح، هم‌اکنون حجم فرآورش ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز در روز رسیده است. 

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید