Performancing Metrics

نیاز به سرمایه گذاری خارجی در منطقه ۳ آزادراه تهران - شمال داریم | اتاق خبر
کد خبر: 359710
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 09:47
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – شمال گفت: منطقه سه پیچیده‌ترین منطقه آزادراه است و نیاز به سرمایه‌گذار خارجی دارد.

اتاق خبر: مهران اعتمادی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری چالوس ضمن تقدیر از تمام دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان اظهار کرد: از مرزن آباد تا چالوس در عرض شش ماه بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شد.

وی به مشکلات فرهنگی-اجتماعی ناشی از احداث آزادراه اشاره کرد و افزود: مطالعات این مسئله در مقصد مسئله‌ای حکومتی و موضوعی مهم است که باید به‌صورت تخصصی موردبحث قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال بابیان اینکه آزادراه بزرگ‌ترین کارگاه عمرانی کشور است، ادامه داد: از دی‌ماه تاکنون ۱۴۰ هزار تن سیمان و ۲۰ هزار تن میلگرد تنها در منطقه دو به‌کاررفته است و بیشتر کارگاه‌ها به‌صورت دو یا سه شیفته کار می‌کنند.

اعتمادی با تأکید بر اینکه با احداث آزادراه، طول مسیر از ۱۹۵ به ۱۲۱ کیلومتر کاهش می‌دهد، تصریح کرد: طول منطقه یک ۳۲ کیلومتر، منطقه دو ۲۲ کیلومتر، منطقه سه ۴۷ کیلومتر و منطقه چهار ۲۰ کیلومتر است.

وی تصریح کرد: در عملیات احداث منطقه دو با تغییر مسیر، میزان اعتبار لازم از هزار و ۲۰۰ به ۹۰۰ میلیارد تومان تقلیل یافته است و نیازی به سرمایه‌گذار خارجی نیست.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با تأکید بر اینکه تونل البرز از چهار جبهه کاری در حال آماده‌سازی است، خاطرنشان کرد: منطقه سه پیچیده‌ترین منطقه آزادراه است و نیاز به سرمایه‌گذار خارجی دارد، اما منطقه چهار کمتر از یک درصد کار باقیمانده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: ۱۵۱ حلقه تونل به طول ۸۹ کیلومتر در کل آزادراه در نظر گرفته‌شده است که هیچ جاده‌ای در کشور این تعداد تونل ندارد و ۷۴ پل بزرگ به طول ۱۱ کیلومتر در دست احداث است که در طی آن ۴۳ کیلومتر مکعب خاک‌برداری می‌شود.

اعتمادی تأکید کرد: بودجه امسال آزادراه هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان است که سهم دولت از این میزان، ۲۰۰ میلیارد است، تا آذرماه تمام اعتبار لازم تأمین‌شده و تا پایان سال مشکل بودجه نداریم.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال در پایان گفت: فعالیت انجام‌شده در کمتر از دو سال گذشته، معادل ۶۰ درصد فعالیت‌های ۱۷ سال قبل از آن است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
بهرام
| |
2016-07-25 16:12:15
این همه سال مردم سر کار گذاشتید آخرش هم از 121 کیلومتر بزرگراه 89 کیلومتر تونل 11 کیلومتر پل یعنی 21 کیلومترش دیدنی همش باید توی تونل پل باشییم اصلاً قشنگی جاده رو میشه متوجه شد با این همه سال و این همه خرج کردن پول واین همه نیروی کار وغیره البته به نظرمن که فاز 1 و 2 و 3 که اصلا قشنگ نمیشه باوجود این همه پل وتونل
ADS
ADS
پربازدید