Performancing Metrics

حمایت شایسته از شاهقلی پس از صعود ایران به گروه 2 دیویس کاپ | اتاق خبر
کد خبر: 359790
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 15:05
رییس فدراسیون تنیس گفت: کسانی که به شاهقلی کم لطفی داشتند امروز جواب‌شان را گرفتند.

مسابقات تنیس جام دیویس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید شایسته پس از صعود تیم ملی تنیس ایران به گروه 2 مسابقه‌های دیویس کاپ منطقه آسیا و اقیانوسیه بیان کرد: ملی‌پوشان در داخل و خارج از کشور تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند البته ما باید در بازی انفرادی سوریه را شکست می‌دادیم اما کار به بازی دو نفره کشید. با این حال همه زحمت خود را کشیدند و خوشحالیم که توانستیم دوباره به گروه 2 آسیا صعود کنیم.

شایسته با اشاره به عملکرد شاهقلی در دیدار با سوریه گفت: دوستانی که کم‌لطفی می‌کردند که چرا انوشا شاهقلی با این سن و سال در تیم ملی است امروز جواب‌شان را گرفتند. او واقعا مردانگی کرد و 15 سال برای تیم ملی بازی کرد.

رییس فدراسیون تنیس درباره برنامه‌های تیم ملی برای مسابقه‌های گروه 2 نیز گفت: برنامه کاملا مشخص است. امسال حتما باید گروه 2 بمانیم و برای صعود به دسته بالاتر تلاش کنیم. البته اول باید برای ماندن در گروه 2 برنامه‌ریزی داشته باشیم.

او با اشاره به اعتراضاتی که نسبت به تشویق تماشاگران در طول بازی صورت گرفت، تصریح کرد: به هر حال تماشاگران خیلی حمایت کردند و سعی می‌کردند که در طول بازی شور و شوق به وجود آورند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید