Performancing Metrics

شهباززاده عزمش را برای جدایی جزم کرده | اتاق خبر
کد خبر: 359805
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 16:01
افشارزاده:
سرپرست استقلال می‌گوید شهباززاده عزمش را برای جدایی از این تیم جزم کرده است.

افشارزاده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهرام افشارزاده درپاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: الحمدالله اردوی خوبی را در ارمنستان داشتیم و از فردا هم تمرینات را در تهران ادامه می‌دهیم. مشکلی وجود ندارد و بازیکنان با قدرت در خدمت تیم هستند. ما برنامه داریم تا ان‌شاءالله در این فصل با قدرت حاضر شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره وضعیت شهباززاده بیان کرد: او هنوز از ترکیه نیامده و ما منتظر هستیم تا به ایران بیاید. خیلی با او صحبت کردیم ولی این بازیکن عزمش را جزم کرده تا در استقلال نباشد. من چه کار می‌توانم بکنم؟ از او بعید بود که این صحبت‌ها را مطرح کند. او فردی تحصیلکرده است و واقعا متوجه صحبت‌هایش نمی‌شوم. به او گفتیم ۵۰۰ میلیون بدهد و از استقلال جدا شود ولی حاضر نیست این کار را انجام دهد و هیچ پیشنهادی را هم نمی‌پذیرد. ما که نمی‌خواهیم به او زور بگوییم. در کل او راضی نیست در استقلال باشد و ما هم دوست داریم به او کمک کنیم. او عزمش را برای رفتن جزم کرده و منتظر برگشتن او از ترکیه هستیم.

سرپرست استقلال درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد باشگاه اوساسونا و استقلال قرار است بازی خداحافظی برای نکونام برگزار کنند، گفت: البته من خودم چندبار به نکونام زنگ زدم ولی پاسخ نداد. ما به او علاقمندیم و من چندین بار با او برخورد نزدیک داشتم و در دوره‌ای که در کمیته ملی المپیک حضور داشتم هم با او رابطه نزدیکی داشتم. از خداحافظی او ناراحت شدم و امیدوارم بتوانیم کاری برای او انجام دهیم و با یک کار ماندگار از زحماتش تشکر کنیم. درپاسخ به سوال شما هم باید بگویم که چه چیزی بهتر از اینکه با اوساسونا برای خداحافظی نکونام بازی کنیم؟ ولی باید بگویم هیچ صحبتی در این زمینه نشده و من این مطلب را از شما می‌شنوم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در استقلال می‌ماند، عنوان کرد: فعلا که در خدمت استقلال هستم و تا آخرین لحظه برای این تیم تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید