Performancing Metrics

سرب و روی صنعت غالب در استان زنجان است | اتاق خبر
کد خبر: 359883
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 23:25
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: سرب و روی صنعت غالب در استان زنجان است و واحدهای تولیدی متعدد در این صنعت مشغول به فعالیت هستند.

اتاق خبر: غلامحسین جمیلی به تشکیل کار گروه رفع موانع تولید در استان اشاره کردو افزود:  هدف از تشکیل  این کار گروه رفع موانع تولید فعالیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی اظهار کرد: ظرفیت ماده اولیه معدنی در صنعت سرب و روی در کشور محدود بوده و تمام چشم کشور به معدن سرب و روی است. 

جمیلی بر لزوم توسعه و رشد فعالیت‌های صنعتی در استان زنجان  اشاره کردو گفت: چیزی به جز راهبردهای اصلی توسعه در آئین نامه‌های دولتی وجود ندارد و باید به دنبال برطرف کردن موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه فعالیت‌های صنعتی باشیم. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به راه‌اندازی کمپین مصرف کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: این کمپین با محوریت مصرف کالای تولید زنجان در استان راه‌اندازی می‌شود.

جمیلی افزود: هدف از راه اندازی این کمپین ترویج مصرف کالای داخلی است و اینکه باید مردم با مصرف کالای داخلی از تولید کننده داخلی حمایت کنند. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: سرب و روی صنعت غالب در استان زنجان است و واحدهای تولیدی متعدد در این صنعت مشغول به فعالیت هستند.

جمیلی افزود: بخش خصوصی و بخش صنعت از هر گونه تغییر و تحول که موجبات توسعه استان زنجان را داشته باشد حمایت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: تلاش و فعالیت مدیران استانی در کنار فعالیت‌های واحدهای صنعتی باعث توسعه اقتصاد و اشتغال می شود ، بنابراین مدیران تعامل خوبی با بخش خصوصی داشته باشند. 

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید