Performancing Metrics

نظر من عددی ثابت برای سهمیه صعود به لیگ برتر است | اتاق خبر
کد خبر: 360008
تاریخ انتشار: 28 تیر 1395 - 15:01
تاج:
رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه‌ای با رئیس سازمان صدا و سیما به منظور مشخص شدن وضعیت حق پخش و تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها خبر داد.

مهدی تاج

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی تاج با حضور در مراسم تجلیل از داوران لیگ برتر اظهار کرد: شاه بیت جلسه‌ امروز تجلیل از خانواده‌ شهید طهماسبی بود. جامعه‌ فوتبال، شهدای کمی را دارد اما ما سهمی در شهدای مدافعین حرم داریم. ما پیش از این از خانواده شهید طهماسبی در فدراسیون فوتبال دعوت کرده‌ بودیم و امروز بار دیگر نیز از آن‌ها تجلیل کردیم.

او اضافه کرد: شهید طهماسبی را پیش از این می‌شناختم و او فرد بسیار بزرگی بود. آهسته آهسته کارها را پیش می‌بریم و تجلیل از داوران بهتر از گذشته شده. خود داورها در حال تلاش هستند تا وضعیت داوری بهبود یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز هیئت رئیسه این فدراسیون گفت: یکی از مباحث ما تعیین تکلیف سهمیه صعودکننده به لیگ برتر و سقوط کننده به لیگ یک بود. نظر من به این است که سهمیه را دو به دو کنیم چرا که میزان توانی کاهش می‌یابد و این استرس دیگر وجود ندارد. البته سهمیه 2.5 به 2.5 هم محاسن و معایبی دارد. فردا کارگروهی این موضوع را بررسی می‌کند اما نظر من عددی ثابت برای لیگ برتر است.

تاج از برگزاری جلسه‌ای با رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: ما فردا این جلسه را برگزار می‌کنیم و درباره حق پخش و تبلیغات محیطی صحبت خواهیم کرد.

آقای عابدینی هم گزارشی را درباره تبلیغات محیطی و حق پخش ارائه کرده‌اند و در روزهای آینده تکلیف آن مشخص می‌شود.

او ادامه داد: در جلسه امروز هیئت رئیسه آقای تورک به عنوان رئیس کمیته اخلاق انتخاب شدند که معاون دادستان تهران هستند. آقای محمدی قائم مقام دادگستری تهران و آقای غفاری یکی از مسئولان بلندپایه دادگستری هم به اعضای کمیته استیناف اضافه شدند.

او در پایان درباره اهدای سوت طلایی به داور برتر ایران اظهار کرد: سوت طلایی برای اولین بار تهیه شده بود و سعی می‌کنیم این مراسم هر روز بهتر از روزهای دیگر شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید