Performancing Metrics

طرح ویژه رایتل برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی | اتاق خبر
کد خبر: 360021
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 22:37
طرح ویژه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای خرید سیم‌کارت، بسته اینترنتی و مودم از طرف رایتل ارایه شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور هم زمان با روز تامین اجتماعی و بهزیستی طرح فروش ویژه بیمه‌شدگا این سازمان را ارایه می‌دهد.

رایتل به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی به مناسبت 25 تیر ماه، روز تامین اجتماعی و بهزیستی، به نشانه قدردانی و احترام به این خانواده بزرگ، با پیشنهادی استثنایی، شرایط ویژه‌ای را جهت استفاده ایشان از خدمات نسل‌های ارتباطی شبکه تلفن همراه (3G/4G) این اپراتور فراهم آورده است.

در این طرح متقاضیان می‌توانند با شماره بیمه مندرج در دفترچه تامین اجتماعی به مدت محدود با انتخاب و خرید هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل از مزایای بسته آغازین آن بهره مند شود.

 بر این اساس، در طرح ویژه تامین اجتماعی سیم کارت دایمی با امکان انتخاب شماره با 50 درصد تخفیف و بسته آغازین 6 ماهه و قیمت 60 هزار تومان قابل خریداری است.

همچنین در این طرح سیم کارت اعتباری نیز با بسته ویژه 6 ماهه با قیمت 20 هزار تومان ارایه شده است.

گفتنی است متنوع ترین تخفیف‌های ارایه شده این طرح مربوط به سیم‌کارت دیتا است. علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت دیتا می‌توانند این سیم‌کارت را با تنوع بسته های اینترنتی 6 ماهه و یکساله با 50 درصد تخفیف خریداری کنند و در صورت تمایل به خرید سیم‌کارت‌های دیتا به همراه انواع مودم های رایتل نیز می‌توانند از 104 تا 246 هزار تومان تخفیف بهره مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این بسته ها به صفحه تامین اجتماعی مراجعه کنند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید