Performancing Metrics

تشدید مبارزه با قاچاق کالا و کاهش سرقت اولویت پلیس آگاهی ناجا | اتاق خبر
کد خبر: 360108
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 02:31
جانشین پلیس آگاهی ناجا گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و کاهش سرقت، نقش خود را در راستای پبشبرد اهداف کلان سازمانی از اولویت های پلیس آگاهی است.

اتاق خبر: سردار مسعود منفرد در بازدید از پلیس آگاهی شهرستان های چابهار و سراوان با تاکید بر لزوم به کارگیری تجهیزات نوین در راستای پیشبرد اهداف، اظهار کرد : اتخاذ رویکرد علمی، فنی و اطلاعاتی از اولویت های پلیس آگاهی است.

وی بر تقویت رده های جنایی و تشخیص هویت تاکید کرد و افزود: تزریق امکانات و تجهیزات در کنار ارتقاء مهارت نیروهای انسانی برای تقویت حوزه های جنایی بسیار کارآمد است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به نقش موثر آموزش در ارتقاء موفقیت های سازمانی بیان کرد : آموزش از اولویت های ناجا در سال گذشته و سال جاری اعلام شد و بنابر تدابیر فرمانده ناجا و با راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش و تربیت و استمرار آموزش پیشرفت های چشمگیری در مهارت های علمی و عملی کارکنان حاصل شد.

این مقام ارشد انتظامی، تحقق سیاست های سازمانی را نیازمند وظیفه شناسی و تعهد دانست و گفت: کارکنان آگاهی با مد نظر قرار دادن اولویت های این پلیس چون تشدید مبارزه با قاچاق کالا و کاهش سرقت، نقش خود را در راستای پبشبرد اهداف کلان سازمانی به خوبی ایفا کند.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید