Performancing Metrics

دستاوردهای سندهای HSE کشور برای محیط زیست | اتاق خبر
کد خبر: 360112
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 02:59
دبیر اجرایی همایش ملی محیط زیست با اعلام اینکه سازمان های مختلف تاکنون سندهای HSE مختلفی ارائه کرده اند، گفت: می خواستیم ببینیم این سندها در زمینه محیط زیست چه اقدامی انجام داده است.

اتاق خبر: محمد شاه پسند دبیر اجرایی همایش ملی محیط زیست با رویکرد مدیریت یکپارچه و فراگیر HSEگفت: با توجه به اینکه به مقوله ایمنی، بهداشت و محیط زیست در کشور متولیان مختلفی دارد هیچ گاه سازمان یا مرجعی ایجاد نشده که بتواند همه اطلاعات HSE را به صورت فراگیر گردآوری کند و در موارد لزوم در اختیار سازمان ها قرار دهد.

شاه پسند افزود: هدف دیگر همایش ما این بود که با توجه به اینکه سازمان های مختلفی تا الان سندهای HSE متفاوتی ارائه کرده و در این زمینه پژوهش هایی هم انجام داده اند می خواستیم ببینیم در زمینه محیط زیست این سندها چه اقداماتی انجام داده اند.

وی اعلام کرد: دبیرخانه همایش در بهمن ماه گذشته مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی را دریافت کرده است، بالغ بر ۸۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیرمستقیم در این پروژه فعالیت کردند که خود این موضوع یک کارآفرینی به شمار می رفت.

دبیر اجرایی همایش ملی محیط زیست ادامه داد: کارگاه های تخصصی زیادی از جمله کارگاه پدافند غیرعامل، کارگاه ارزیابی اثر زیست محیطی و کارگاه ارزیابی استراتژیک زیست محیطی و کارگاه حقوق محیط زیست در این همایش برگزار شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید