Performancing Metrics

فولکس‌ به‌ دلیل نقص قفل خودکار کودک فراخوان می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 360243
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 08:59
وزارت حمل‌ونقل کره اعلام کرد «آئودی فولکس‌ واگن کره» که واردکننده و توزیع‌کننده این برند آلمانی است، هزار و ۳۲۰ دستگاه خودرو را به‌دلیل نقص قفل خودکار کودک فراخوان می‌کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو  وزارت حمل‌ونقل کره اعلام کرد «آئودی فولکس‌ واگن کره» که واردکننده و توزیع‌کننده این برند آلمانی است، هزار و ۳۲۰ دستگاه خودرو را به‌دلیل نقص قفل خودکار کودک فراخوان می‌کند.

به گزارش کریا تایمز، وزارت زیرساخت و حمل‌ونقل کره‌جنوبی اعلام کرد قفل کودک خودروهای شاسی‌بلند فولکس‌واگن تیگوان و سه مدل دیگر که از ۲۵ نوامبر سال گذشته تا ۴ فوریه امسال تولید شده‌اند، دارای نقص است. براساس اعلام این وزارتخانه نمایندگی‌های این خودروساز در کره به‌طور رایگان این نقص را برطرف خواهند کرد. از سوی دیگر، این وزارتخانه اعلام کرد شرکت «سوزوکی سی‌ام‌سی»، واردکننده کره‌ای موتورسیکلت‌های ژاپنی، به‌دلیل نقص دستگاه منبع تغذیه ۵۳۸ دستگاه موتورسیکلت را فراخوان می‌کند. این نقص موجب از کار افتادن موتور هنگام حرکت می‌شود. موتورسیکلت‌های جی‌اس‌ایکس ۱۳۰۰ آر و هشت مدل دیگر که از سپتامبر ۲۰۰۷ تا سپتامبر ۲۰۱۱ تولید شده‌اند، شامل این فراخوان می‌شوند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید