Performancing Metrics

کاربردهایی نوآورانه برای دوربین گوشی هوشمند | اتاق خبر
کد خبر: 360274
تاریخ انتشار: 30 تیر 1395 - 00:40
با استفاده از اپلیکیشن Google Translate تنها باید دوربین گوشی هوشمند را به سمت متن مورد نظر خود نشانه گرفته و این اپلیکیشن به صورتی جادویی زبان خارجی را به زبان انتخابی شما ترجمه می کند.

اتاق خبر- دوربین گوشی های هوشمند می تواند کاربردهای دیگری به جز گرفتن عکس های سلفی و خانوادگی داشته باشد. در حقیقت، دوربین گوشی هوشمند شما می تواند به ابزاری ضروری و کارآمد تبدیل شود. در ادامه برخی دیگر از کاربردهای دوربین گوشی هوشمند که می تواند زندگی دیجیتال شما را بهتر کند، ارائه می کنیم.

 

اسکن اسناد

دوربین گوشی هوشمند می تواند به یک اسکنر قابل حمل فوق العاده که در جیب جای می گیرد تبدیل شود. از دوربین گوشی هوشمند می توان برای اسکن قراردادها، اسناد، رسیدها، کارت های ویزیت یا هر چیز کاغذی دیگر که کاربر قصد دارد آن را دیجیتالی کند، استفاده کرد. سپس شما می توانید اسکن های خود را به اشتراک گذاشته یا از آنها خروجی هایی در فرمتPDF و JPG تهیه کنید.

اپلیکیشن Evernote Scannable برای آی‌فون و آی‌پد به صورت خودکار چرخش، کراپ و تنظیم تصاویر را انجام دهد تا فرآیند اسکن به راحتی خواندن صورت بگیرد. اگر از دستگاهی اندرویدی استفاده می کنید اپلیکیشن Google Drive دارای یک ویژگی اسکن داخلی است.

 

ترجمه زبان ها

آیا تاکنون تلاش کرده اید یک منو غذا یا تابلوهای راهنما را به زبانی خارجی بخوانید بدون این که سرنخی از آن چه می گویند داشته باشید؟ خب خبر خوب این است که می توانید با آن روزها خداحافظی کنید.

با استفاده از اپلیکیشن Google Translate تنها باید دوربین گوشی هوشمند را به سمت متن مورد نظر خود نشانه گرفته و این اپلیکیشن به صورتی جادویی زبان خارجی را به زبان انتخابی شما ترجمه می کند. تماشای تغییر واژه ها در زمان واقعی احساسی مشابه با حضور در فیلمی علمی تخیلی را در انسان ایجاد می کند.

این اپلیکیشن در حال حاضر از 29 زبان برای ترجمه دوربینی پشتیبانی می کند. همچنین اپلیکیشن مترجم گوگل ترجمه فوری گفتار با پشتیبانی از 32 زبان مختلف با استفاده از ویژگی تشخیص صدا را ارائه می کند. اپلیکیشن Google Translate برای اندروید و iOS در دسترس است.

 

تماشای ستارگان

آیا از آن دست افرادی هستید که هنگام نگاه به آسمان شب دوست دارند بدانند نورهای درخشانی که می بینند از یک ستاره سرچشمه می گیرد یا یک سیاره؟ اپلیکیشن Skyviewکه برای اندروید و iOS در دسترس است گزینه ای مناسب برای شما محسوب می شود. این اپلیکیشن با استفاده از واقعیت افزوده و دوربین گوشی هوشمند اجرام آسمانی را نمایان می سازد. تنها باید دوربین گوشی هوشمند خود را به سمت آسمان بگیرید و اپلیکیشن Skyviewشما را به سمت صورت های فلکی، کهکشان ها، ستاره ها و حتی ماهواره های ساخت دست انسان و موقعیت های مکانی آنها هدایت می کند. همچنین این اپلیکیشن موقعیت خورشید و ماه را در هر تاریخ انتخابی، گذشته یا آینده، ردیابی می کند.

 

دوربین امنیتی

شما می توانید از دوربین گوشی هوشمند خود به عنوان یک مینی سیستم نظارتی استفاده کنید. برای این که بر جا یا چیزی مشخص مانند یک اتاق، یک کمد یا جعبه جواهرات نظارت دائمی داشته باشید می توانید از دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنید. اپلیکیشن های مختلفی برای تبدیل گوشی هوشمند به یک دوربین امنیتی در دسترس هستند که از دوربین دستگاه برای تشخیص حرکات و ارسال هشدار از طریق ایمیل یا پیامک به کاربر استفاده می کنند. کاربران دستگاه های اپل می توانند از اپلیکیشن Manything و کاربران دستگاه های اندرویدی می توانند از اپلیکیشن Salient Eye در این زمینه بهره ببرند.

منبع: عصر ایران

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید