Performancing Metrics

باید به نظر لوزانو احترام بگذاریم | اتاق خبر
کد خبر: 360414
تاریخ انتشار: 30 تیر 1395 - 15:54
شهرام محمودی:
ملی پوش والیبال ایران گفت: الان وقت حمایت است و باید به نظر سرمربی تیم ملی در انتخاب نفرات اعزامی به المپیک احترام گذاشت.

لیگ جهانی - والیبال ایران و آرژانتین - شهرام محمودی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شهرام محمودی درباره شرایط تیم ملی ایران در فاصله حدود 20 روز تا آغاز المپیک گفت: شرایط خوب است. تمرینات خیلی سنگین است و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد و تمرینات بدنسازی سنگین است. فعلا از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداریم ولی امیدواریم در دو هفته باقی مانده  به آمادگی کامل برسیم.

او درباره اظهار نظرها بعد از مشخص شدن اسامی والیبالیست های المپیکی گفت: بعد ازاین اعلام برخی از کارشناسان اظهار نظرهایی کردند ، در حالی که این تصمیم سرمربی تیم ملی بود و باید به این تصمیم احترام گذاشت. هریک از بچه هایی هم که خط خوردند برخورد منطقی داشتند و به مانند یک و رزشکار حرفه ای هیچ اعتراضی انجام ندادند. هیچ یک از ما هیچ دخالتی در این موضوع نکرده ایم و از این پس هم نمی کنیم. همه کسانی هم که نتوانستند همراه ما در المپیک باشند زحمت زیادی کشیدند و قطعا در مسابقه های بعدی می توانند به ما کمک کنند.

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: طبیعی است که کارشناسان نظر بدهند اما گاهی این نظرات ناراحت کننده است و قبل از المپیک باید کمک کنند. این که هدف دار صحبت شود درست نیست. با این صحبت ها بازیکنانی که خط خورده اند بیشتر اذیت می شوند و الان وقت حمایت است. در کل ترکیبی که راهی ریو می شود همان ترکیبی ست که سهمیه المپیک گرفت و این کم لطفی است که همه چیز زیر سوال برده شود.

او در پایان درباره مصدومیت خود نیز گفت: کمرم کاملا خوب شده است اما در لیگ جهانی از ناحیه زانو دچار مشکل شدم که کم کم رو به بهبودی است و مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید