Performancing Metrics

بهداد می‌خواهد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند | اتاق خبر
کد خبر: 360417
تاریخ انتشار: 30 تیر 1395 - 16:29
انوشیروانی:
سرمربی تیم ‌ملی وزنه‌برداری گفت: سخت‌ترین کار برای من این است که فردا یکی از وزنه‌برداران را خط بزنم، ولی خواستم این کار با خرد جمعی صورت بگیرد تا حق کسی ضایع نشود.

سجاد انوشیروانی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سجاد انوشیروانی درباره‌آخرین وضعیت تمرینی وزنه‌برداران، بیان‌ کرد:  وزنه‌برداران در اردوی گیلان انتظاراتی که داشتیم را با تمام توان و شایستگی بر آورده کردند. در اردوی تهران نیز انتظار این است که روند رو به رشدی داشته باشند که به آن می رسیم. استراتژی کار این بود که خیز خوبی برای  المپیک برداریم و تا حدود زیادی به این امر دست پیدا کردیم و ملی‌پوشان در شرایط ایده‌آلی قرار دارند. اکنون مهمترین مساله برای ما این است که وزنه‌برداران آسیب‌دیدگی‌ نداشته باشند.

او درباره این که فردا (چهارشنبه) یک وزنه‌بردار از تیم ‌ملی خط خواهد خورد، تصریح کرد: علت این که تا به حال این سه نفر در اردو باقی‌ مانده اند این است که شرایطشان از همه لحاظ مساوی بوده است و این که من بخواهم فردا یکی از آنها را خط بزنم کار بسیار سختی است. فکر می‌کنم که سخت ترین کار مربی کنار گذاشتن یک ورزشکار باشد. این کار با خرد جمعی صورت گیرد تا حقی از ورزشکاری ضایع نشود. هر کدام از آنها که شایستگی بیشتری داشته باشند در تیم ‌ملی می مانند.

سرمربی تیم ‌ملی وزنه‌برداری با اشاره به گمانه زنی‌هایی که در مورد رکوردهای بهداد در حرکت یک ضرب می‌شود، تاکید کرد: پخش این نوع افکار جز ایجاد حواشی چیزی برای بهداد و تیم ‌ملی وزنه‌برداری ندارد. بهداد همین که توانسته است با شرایطی که داشت خود را به  المپیک برساند کار بزرگی انجام داده است. استراتژی ما این است که رکوردهایش را قبل از  المپیک تثبیت کنیم، زیرا دیرتر از سایر ملی‌پوشان تمریناتش را شروع کرده است. با این حال تمام تلاش بر این است که از عنوان قهرمانی سلیمی دفاع شود و خودش هم به این مساله فکر می‌کند. البته وزنه‌برداری است و هزار یک اتفاق.  اگر هم اتفاق دیگری در  المپیک بیفتد هیچ چیز از شایستگی  بهداد سلیمی کم نمی‌شود.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که انتظار مدال آوری از وزنه‌برداری در  المپیک ریو باعث ایجاد فشار روانی بر روی تیم نشده است، خاطر نشان کرد: شرایط تیم مطلوب است، اما همان طور که گفتم در وزنه‌برداری ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. در  المپیک جنگ و رقابت بر سر کیلوها است و تمام کشورها با بهترین آمادگی به این رقابت‌ها می آیند تا به مدال برسند. بنابراین کار وزنه‌برداری سخت است ، ولی ما به دل این رقابت می رویم و هر پنج وزنه‌بردار ما شایستگی این را دارند که بر روی سکو بروند.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید