Performancing Metrics

«هذیان» روی صحنه تئاتر | اتاق خبر
کد خبر: 360453
تاریخ انتشار: 30 تیر 1395 - 22:33
تئاتر فیزیکال «هذیان» با طراحی و اجرای بهزاد غلامی از ٣١تیرماه در تماشاخانه موج نو روی صحنه می‌رود.

به گزارش اتاق خبر، تئاتر فیزیکال «هذیان» با طراحی و اجرای بهزاد غلامی از ٣١ تیرماه دوره‌ اول اجرای خود را در تماشاخانه موج نو آغاز خواهد کرد و تا ١٢مرداد روی صحنه می‌رود.

هذیان از مرگ تدریجی شروع می‌شود و به مرگ حقیقی می‌رسد، در مسیر زندگی جریانهایی هستند که انسان را در انزوا فرو می‌برند، حاصل این انزوا، سرخوردگی و بن‌بستهای احساسی و از بین رفتن امید و از بین رفتن رویاهاست و در انزوا هر چه دیده می‌شود سیاهی‌ای است، شرایط برای رسیدن به این مرگ تدریجی گاه آن‌قدر هموار است که گویا این مسیر برای تو مهیا شده است. نفس کشیدن در این بحران روانی همان مرگ تدریجی است و هذیانی است از زندگی. هذیان، از زندگی می‌گوید که در بن‌بست قرار دارد.

از دیگر عوامل این کار می‌توان به طراح و اجرا: بهزاد غلامی، موزیک: نیما منظوری، طراح نور: سیامک قدکچیان، گریم: محبوبه محمدی، گروه کارگردانی: حامد خلیلی، مهیار بختیاری، علیرضا عزت‌ور، صدابردار و عکاس: محسن بیکی، روابط عمومی سیدمحمدصادق سیادت، طراح پوستر و بروشور: سیدمحمد حسینی اشاره کرد.

تئاتر فیزیکال «هذیان» از ٣١تیرماه دوره‌ی اول اجرای خود را در تماشاخانه موج نو واقع در خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی (شمالی) پلاک ٥٧ تماشاخانه موج نو ساعت ٢� :٣� آغاز خواهد کرد و تا ١٢مرداد روی صحنه خواهد بود.

تسنیم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید